Permalänk
Medlem

Spelskärm i mindre storlek?

Satt och funderade lite.
Finns det några "bra" skärmar i 18" klassen som är bra till spelande?

Visst fungerar i vilket fall alla skärmar mer eller mindre om man inte är kräsen, men finns det någon som är anpassad till spel.

T.ex om man kollar i mitt fall, så har jag en laptop pga har inte plats i hemmet eller vill ha en stationär framme.
och nu kan jag bara stänga min sekretär när jag inte sitter vid dator och med skärmen uppfälld.

Dvs går en 17/18/19" in i hålet, så man skulle ju kunna gömma undan en vanlig skärm också om man tar en liten fullösning med fot osv.

Tanken va att i framtiden kanske lösa in en micro-chassi lösning me mindre skärm in i hålet =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Halv offtopic; Bild på sekretären så kanske vi kan ge lite halvkreativa lösningar så en större skärm ryms?

Permalänk
Medlem

Det är Ikeas hemnes

Det är höjden som tar stopp på större skärmar

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ikea hemnes verkar vara en serie med uppåt 50 olika produkter så kan du vara lite mer specifik?

Är det denna det rör sig om?

http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/30245713/
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan du mäta vad du har för mått i "hålet"? Då det blir lite lättare att veta vad som får plats och inte. Men rent generellt är det väldigt tunt med bra skärmar under 22 tum

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Kan du montera skärmen på en arm där det tillåts att vinkla den? När du för in skärmen i skåpet så vinklar du den diagonalt. Då bör du kunna få plats med en större skärm.

Skickades från m.sweclockers.com