Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av iller:

Som sagt, du för över användarens unika profil och denne kan då inte logga in på sitt konto på sin maskin sedan.

Men har ägaren inte något viktigt och kan tänka sig skapa ny användarprofil på sin maskin så kör på.

Ok tack för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2017
Skrivet av Segge:

@Aene:
Köp Wii U, lär bara bli dyrare skulle jag tro då den snart klassas som sällsynt (och underskattad) konsoll. Finns hur mycket bra spel som helst, och den tar ju Wii spelen där Mario Galaxy 1 & 2 är riktiga måste spel. Skaffade själv en ett Wii för ca 3 år sedan (och kort därefter Wii U), hade varit utan konsoll sen jag spelade igenom Twiligt princess på Gamecube. Vilken upplevelse det var att spela Mario galaxy, hade inte alls läst eller hört någon om det innan, även barnen som var rätt små då tyckte det var hur kul som helst att springa omkring även om det inte gick så bra. Även att se när pappa spelade var kul då, att titta på duger inte idag, nu ska det spelas själv :-/

@Segge
Helt riktigt, WiiU är en vansinnigt underskattad konsol. Finns massor med kanonspel. Jag gillar den så pass mycket att jag för någon vecka sedan lyckades slutföra min vad jag anser vara en komplett WiiU PAL samling. Jag vill tro att jag har alla fysiska releaser av spel släppta (PAL). Jag försöker komplettera samlingen med Limited, Special och Selects.. men i övrigt har jag alla spel som släppts på skiva.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2015
Skrivet av Svinspy:

@Segge
Helt riktigt, WiiU är en vansinnigt underskattad konsol. Finns massor med kanonspel. Jag gillar den så pass mycket att jag för någon vecka sedan lyckades slutföra min vad jag anser vara en komplett WiiU PAL samling. Jag vill tro att jag har alla fysiska releaser av spel släppta (PAL). Jag försöker komplettera samlingen med Limited, Special och Selects.. men i övrigt har jag alla spel som släppts på skiva.

Visa gärna bild på din samling, skulle bli kul o se!