Permalänk
Medlem

Trött på skitheadset

Tjena alla med bättre hörlurar/headset än jag, dvs alla som kan tänkas läsa. Mitt headset är skit. Köpte ett Trust gamers Headset som en polare råkade sätta på på fel håll (nackmodell) så jag köpte ett nytt, de höll i ca två veckor sen sprack det oxo.... Nu dog även mitt ljud i dom, mitt under en favoritlåt. Nu är jag bra sned på dom.
min ekonomi letar sig till dom billigare, men nu få jag nog kliva högre upp är jag rädd....

Är det någon av er som har ett bra headset till lämpligt prs (under 500) som ni känner för att ge lite bra reklam för...
Vill gärna ha URL till ett ställe man kan köpa det på också då...

Tacksam för alla svar

//WiraZu

Permalänk
Medlem

http://195.67.69.169/kocny/infovisa.asp?31545

Där har du dom

159kr på kjell & company

Har med haft lite olika men dessa slår allt, även fast dom är biliga. Bra ljud, sköna

Permalänk
Medlem

Njae, bra ljud vet jag inte om jag kan påstå. Men i den prisklassen är det nog det bästa man kan köpa. Har själv ägt fem stycken (jo kvalitén är dålig).

Har köpt mina för under hundralappen.

Permalänk
Medlem

Tack doFFen

Verkar som ett riktigt bra alternativ, undrar bara om de blir bra ljud i miccen också...

En lite praktisk fråga också... ungefär hur lång är sladden ?

Permalänk
Medlem

Re: Tack doFFen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av WiraZu
Verkar som ett riktigt bra alternativ, undrar bara om de blir bra ljud i miccen också...

En lite praktisk fråga också... ungefär hur lång är sladden ?

Miccen funkar bra dock så tar den in allt runt om kring men den funkar bra. Sladden är dock lite väl kort tycker jag men den kan väl vara en ca en och en halv meter kanske eller lite kortare kanske.

Permalänk
Medlem

Komplettera med Galaxy Audio Hub, längre sladd och möjlighet att ansluta vanliga högtalare. Säljs i många lokala datoraffärer.

http://www.treg.se/aktuellt/aktuellt_erbjudanden_index.htm

Permalänk
Medlem

tack grabbar

Tusen tack! Nu hoppas jag bara att ni talat sanning
Litar på dig Kalle och kollar i lokala butiker efter Audio Hub, är också ganska trött på att krypa ner och byta sladd

Permalänk
Medlem

Rekommenderar starkt dom lurar som doffen sa
har dom själv och dom har bra ljud och hyffsat bra mick, micken är lite för kort (cirka en cm så den dår inte riktigt fram till käften). Eller så är det bara jag som har stor skalle