Permalänk
Medlem

YO MAMA! Faen alltså jag skiter i att köpa bil och tar mitt bankkonto till det och köper värstingen, "pappa betalar" kan faktiskt funka

Permalänk
Medlem

Dator Extreme 7800 USD + värsting trippel-skärm 57" 3840x1024 (300 cd/m2, kontrast 750:1 och respons tid om 15ms) 4000 USD.

Summa 118965 kr (inkl tull och moms EXKL frakt).

Får nog sälja huset......och bilen....

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk

Ni har lurats av deras luddighet. Det är inte DDR-II.
läs.
"DDR-II Performance PC4200 533MHz Dual-Channel
DDR, up to 4GB"

DDR-2 performance skriver de för att minnena körs i 533Mhz. Tyvärr är det antagligen ett vanligt i875 moderkort.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

Egentligen så var ju Amiga inne på rätt spår, den hade ju RamDISK , fast, den sparade ju inte informationen vid reboot, men dom var ju inne på rätt spår iallafall..

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem

Den sparar väl visst infon... Det var ju det som var speciellt.

Permalänk
Medlem

Jag hade hellre sett monstret tillsammans med ett Prometeia Mach II och ett Lian Li-chassi. Jag tycker bara att Vapochill är klumpigt.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Old, men trevlig. Skulle inte vilja ha datorn, utan bara skärmen. Typ den här 92" skärmen: http://www.go-l.com/monitors/grand_canyon/features/index.htm

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem

Fake Ingen som har lagt märke till att den där info skärmen sitter exakt där 5,25" enheterna ska vara?

http://plex.us/outbursts/liebermann.html

Visa signatur

Kul prylar: iBook, iPod Mini, K700i.

Permalänk
Hedersmedlem

Hehe, Dörån har en poäng

Afaik är det en stor fet bluff

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT
Med tanke på att motorn inte stödjer mer än 100 FPS tror jag att det är en omöjligthet

(om du nu använt "timerefresh" så kan man få några 100 fps, fattar inte varför det blir så när det är sagt från valve att motorn inte klarar mer än 100)

Klart man kör timerefresh, då ser man hur många FPS man har som mest...
Det andra spelar ju ingen roll

Permalänk
Medlem

snart finns den i Dell sortimentet så den kommer som personaldator sen. Tackar. Hoppas. Då ska jag fan börja jobba.

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dörån
Fake Ingen som har lagt märke till att den där info skärmen sitter exakt där 5,25" enheterna ska vara?

http://plex.us/outbursts/liebermann.html

Jaha, då var det klart då. Vad var tanken med det här? Har de inte insett att man inte kan blåsa "datanördar"?

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Nu när jag tänker på det så verkade det lite konstigt att där dvd-brännaren som sägs ska medfölja så fanns det inte ens en plats för den...

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt att den bilden visar vad man kan ha där, inte vad som finns där.

"Choose how to play and work. A 3" x 3.5" front expansion area, allows for up to 3 Optical Drives, 1x or 2x large multi-information LCD displays, a full-size full-motion DVD quality LCD Video Screen, External Audio/Video connectors and break-out boxes, removable Hard Drive racks with health status monitoring LCD displays, 6 in 1 Flash Memory Card Readers, digital VU meters, and much more, in any 1 x 3.5", 2 x 3.5", or 3 x 3.5" combination."

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Jo, iofs.

Permalänk
Medlem

Men det är fake,

*host* REDAN *host*

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem

Alltså är hela grejen fake??

Visa signatur

Nil volentibus arduum

Permalänk
Medlem

på värsting modellen står de ju 1 terabyte...nån mer än ja som dreglar?

Visa signatur

BADGERS BADGERS BADGERS

Permalänk
Medlem

trevligt att de vill ha Vapochill istället för prometeia iallafall....

köper hellere 2 datorer för 30.000 istället, sen att priserna är med 25% moms är knäppt... bara skriva det som arbetsdator och dra av momsen och göra avskrivning 30% varje år så kostar den knappt 17.000;- på 3 år...

men sen finns det knäppa studenter som köper en dator för 17.000:- och har den som "hobby" officiellt och förlorar på det.... men men det får stå för dom...
De köper säkert bilstereo som "bilstereo" och inte "Kontorsmaterial".... folk är idioter....

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

TYBY:
Hehe.
Man ska utnyttja systemet så mycket det går.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PreacherMan
TYBY:
Hehe.
Man ska utnyttja systemet så mycket det går.

Nja... bara gör som våra kära politiker...

sverige är slut... gör det bästa av det

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

den tar vi!

Permalänk
Medlem

varför finns då länken kvar? det är uppenbarligen fake?

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plake
Aha, så den fanns på riktigt. Jävlar säger jag bara.

Tar tillbaks det där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TYBY

köper hellere 2 datorer för 30.000 istället, sen att priserna är med 25% moms är knäppt... bara skriva det som arbetsdator och dra av momsen och göra avskrivning 30% varje år så kostar den knappt 17.000;- på 3 år...

men sen finns det knäppa studenter som köper en dator för 17.000:- och har den som "hobby" officiellt och förlorar på det.... men men det får stå för dom...
De köper säkert bilstereo som "bilstereo" och inte "Kontorsmaterial".... folk är idioter....

Lite kul är det med att du har som avatar moderaternas logo(jag antar att din politiska inriktning är höger). Samtidigt som du lurar systemet på pengar vill du ha sänkta skatter i en redan dålig ekonomi. Hur går det ihop?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT
Lite kul är det med att du har som avatar moderaternas logo(jag antar att din politiska inriktning är höger). Samtidigt som du lurar systemet på pengar vill du ha sänkta skatter i en redan dålig ekonomi. Hur går det ihop?

Inte politisk debatt i denna tråden, snälla. Återgå till att diskutera den fake:ade burken istället

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Irlut
Inte politisk debatt i denna tråden, snälla. Återgå till att diskutera den fake:ade burken istället

Sorry, var bara en kul observation

Permalänk
Medlem

Då lägger jag nog pengarna på en G5 istället

Visa signatur

System1: P4b2.4, 512.333, gf4mx128
System2: amdK6-2 500, 256.133, TNT2M64.32
System3: Ppro233, 256.100, TNT2M64.32

Permalänk
Medlem

Eller så plockar man ihop den där datorn själv. Det lär bli många tusenlappar billigare än deras priser.