Handla med SweClockers och InWarehouse

Permalänk
Medlem

Det borde ges ut en Sweclockers tidning också! Hade prenumererat oavsett vad den inehöll.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

kul grej, helt klart... hade hoppats på datorbutiken dock...
ska kolla priserna imorgon då... men jag tror att jag är rätt nöjd med db också, beställer en söndag kväll har grejorna vid dörren på tisdag eftermiddag. (bra med lantbrevbärare som vet var man bor)

kommer nog att köpa av db i fortsättningen iallafall...

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk

Skulle vart komplett tycker jag!

Permalänk

En p4 2.8 c Ht kostar ju bara 2500, de e ju skitbilligt
ic7-g verkar oxå vara bra pris

mycket trevligt

Visa signatur

E6600, 2GB Corsair 5300, Abit Fatal1ty 190 HD, Lian Li PC-V300

Permalänk
Medlem

Som sagt, glöm inte att det är _ex_ moms by default ...

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pedda_p
Som sagt, glöm inte att det är _ex_ moms by default ...

kan man välja visa med moms??!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

Som sagt så är de en internetbutik som i första hand säljer till företag men jag kan tänka mig att de kanske vill sattsa mer på den privata marknaden och varför inte på detta viset :).

Jag har en del personliga erfarenheter av dem och än så länge är de erfarenheterna bara positiva. Handlade bla. min mobiltelefon där som nu efter något halvår gick sönder och jag måste erkänna att så bra support får man faktiskt leta efter.

Jag ser fram emot detta samarbete och hoppas på fortsatt stort sortiment och mycket bra support från InWarehouse's sida.

Visa signatur

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones. //Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bluppblupp
kan man välja visa med moms??!

Om du kollar på en pryl så får du både utan och med moms... men inte i översikten. Jag vet inte om de har en knapp typ så som dustin... har inte varit inne på deras sida på länge.

Visa signatur

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones. //Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Får se hur priserna ser ut först kanske, men jag tycker allt komplett borde varit en bättre samarbetspartner...

Permalänk

Hmmm, dom va inte billiga; 1 718:- för ett Asus A7N8X-Deluxe, antagligen inte ens Rev 2.0

Permalänk
Medlem

Köpte mina minnen och hdd hos dom. Mycket bra pris och snabb leverans.
Helt klart nöjd.

Permalänk

Verkar som en smart idé.
Man får haka på?

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

Är det nån som vet var formuläret som man ska fylla i för ansökan om medlemskap till portalen ligger?

Visa signatur

4 8 15 16 23 42

Permalänk
Medlem

Joo efter som jag troligen ska köpa mitt antec där så skulle jag gärna villa fylla den grejen men vart kan man göra det?

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Restless
Är det nån som vet var formuläret som man ska fylla i för ansökan om medlemskap till portalen ligger?

'

Kommer upp inatt.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin
'

Kommer upp inatt.

Inatt? Yuippie! Då är man uppe också!

Visa signatur

We apologize for all the inconvenience

Permalänk
Medlem

Vart är ansökan man fyller i? Är det alltså på Sweclock eller på itwarehouse sidan man gör det på???

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Hedersmedlem

Men LÄS tråden ffs ni som frågar vart man ansöker! Edin har svarat på det fyra gånger i den här tråden! Senaste beskedet säger inatt.

Hoppas ni har bra pris på antec sonata nu annars...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Men LÄS tråden ffs ni som frågar vart man ansöker! Edin har svarat på det fyra gånger i den här tråden! Senaste beskedet säger inatt.

Hoppas ni har bra pris på antec sonata nu annars...

Ja han skrev det igår, så igår natt alltså???

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize

Hoppas ni har bra pris på antec sonata nu annars...

Joo priset op sonatan var jävligt nice så jag kommer nog oxå köpa det.. spelar ingen roll för mej om det blir lite billigare fast jag säger ju inte nej till det.. 380 W ANTEC agg är ju inte fyskam

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

låter ju väldigt bra men får väl jämföra lite priser sen när det kommer igång och att det bara var exklusive moms var ju lite negativt men men vi får väl se på't

Visa signatur

*** Amd 2500 barton - Abit NF7-S ver2.0 - 1024 dual ddr - gainward geforce fx5900xt 128mb - Maxtor ata 80 gig - Maxtor sata 160 gig - 2.5 mbit Adsl - Win XP Pro - chieftec dragon midi tower ***

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Skulle vart komplett tycker jag!

nja hellre datorbutiken, komplett slänger ner massa konstigt packningsmaterial så jag litar inte riktigt på dem

Visa signatur

*** Amd 2500 barton - Abit NF7-S ver2.0 - 1024 dual ddr - gainward geforce fx5900xt 128mb - Maxtor ata 80 gig - Maxtor sata 160 gig - 2.5 mbit Adsl - Win XP Pro - chieftec dragon midi tower ***

Permalänk
Medlem

Nu är det torsdag... var reggar man sig egentligen?

Permalänk
Medlem

mm precis?

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk

När kommer portalen upp?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Ja han skrev det igår, så igår natt alltså???

Nej det var inatt (ons->tors) han menade.

inskrivet igår (15/8) 17:27

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin
'

Kommer upp inatt.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Geeks
Grundare
Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin
http://www.inwarehouse.se/director.asp?dir_id=51

Registreringssidan.

Tackar, toppen!

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"