Processormarknad utan AMD?

Permalänk
Medlem

Haha ! Jag måste säga det fula ordet "LOL"..
LOOOOOOL!!!!
MrTT du måste vara roligast i världen..Jag diggar dig fortfarande..
Näe men seriöst "stick o brinn" MrTT eller sluta snacka massa me gojja..
Och nej kom inte tillbaka men någon ny användare(prescott o dom)..
Hyrd av intel eller?

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
*snip*
klard 64:an kommer slå... ge den lite tid bara...

Lyssna inte på tjernobyl-olga...

Hahaha good one

Enda problemet är ju (för oss konsumenter) att dom är så förbannat dyra. Vi får hoppas på ett prisras när Prescott entrar marknaden.

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem

Den här tråden, som många redan sagt, är till 50% så ofattbart löjlig.

Jag sitter på en amd 1700+ för tillfället. Inför nyköp så går inte jag efter märke. Jag köper den som är mest prisvärd då jag inte har pengarna att köpa de senaste. Troligen blir det en P4c 2.4GHz eller en AMD Barton 2500+. De två tycker jag för tillfället är de mest prisvärda.

Jag har för mig att jag läst i nån datortidning för länge sen att Intel kunnat släppa en processor som, enligt dagens processor-räkning, skulle vara som en processor som skulle släppas 5 år framåt.
Jag tycker båda företagen har varit väldigt slöa på att utveckla nytt. De kan säkert båda två släppa processorer på 5-6 GHz och högre, men ingen av de skulle tjäna på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsyCor
Den här tråden, som många redan sagt, är till 50% så ofattbart löjlig.

Jag sitter på en amd 1700+ för tillfället. Inför nyköp så går inte jag efter märke. Jag köper den som är mest prisvärd då jag inte har pengarna att köpa de senaste. Troligen blir det en P4c 2.4GHz eller en AMD Barton 2500+. De två tycker jag för tillfället är de mest prisvärda.

Jag har för mig att jag läst i nån datortidning för länge sen att Intel kunnat släppa en processor som, enligt dagens processor-räkning, skulle vara som en processor som skulle släppas 5 år framåt.
Jag tycker båda företagen har varit väldigt slöa på att utveckla nytt. De kan säkert båda två släppa processorer på 5-6 GHz och högre, men ingen av de skulle tjäna på det.

De kanske dom kan men det är inte mhz/ghz som räknas! Utan prestandan

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Avstängd

Båda företagen tjänar på att leda prestandamässigt. Tror inte AMD Låg efter i flera månader med vilje, precis som att Intel antagligen inte låg efter förr med vilje.

Permalänk
Medlem

Jag undrar om MrTT är allvarlig eller om han ligger på golvet och vrider sig av skratt åt hur hans idioti retar upp så många

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Jag undrar om MrTT är allvarlig eller om han ligger på golvet och vrider sig av skratt åt hur hans idioti retar upp så många

Hahahahahahahahahahahah..
Eller så vill han försvara sig själv när han gick bet o köpte P4 3ghz istället för en amd...

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Ogge_
Hahahahahahahahahahahah..
Eller så vill han försvara sig själv när han gick bet o köpte P4 3ghz istället för en amd...

Snälla bespara oss allt vad fanboy snack heter okej?

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fatalist
Nästa gång kan du ju hålla käft istället för att dela med dig av din oförmåga att författa inteligenta inlägg. Så om du nu har haft AMD hela livet hur vet du att Intel är överskattade?

Jag tror stenhårt på A64 och ser fram emot Prescott, ska bli kul och se hur Intel har lyckats med sin nya prolle.

Smart att säga att han inte kan författa intelligenta inlägg, var står det att han har haft AMD i hela sitt liv ?

Permalänk
Avstängd

Okej, MrTT är lite löjlig. Men alla AMD-fanboys är inte bättre dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Ogge_
De kanske dom kan men det är inte mhz/ghz som räknas! Utan prestandan

Det var det jag mena egentligen, skrev inte vad jag tänkte... Kanske ska gå till doktorn och kolla upp mina okontrolerbara händer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fatalist
Snälla bespara oss allt vad fanboy snack heter okej?

Har inget emot intel förutom priset, Därför köper jag amd.För min ekonomi är inte det bästa.
Det är bara MrTT jag har lite emot..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsyCor
Det var det jag mena egentligen, skrev inte vad jag tänkte... Kanske ska gå till doktorn och kolla upp mina okontrolerbara händer.

Låter som en ide av dess högsta klass;)

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk

MrTT, till skillnad från många andra, besparar oss iaf från personangrepp.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Men fan va gnäll det är från alla AMD fjortisar!! Kan ni inte acceptera att AMD:s ekomomi suger och att nästan inte finns några 64bitars program som vanliga använade har användning av, och så komme det troligen att vara tills Windows XP 64 kommer....

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

DonJolle, vem säger emot?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Men fan va gnäll det är från alla AMD fjortisar!! Kan ni inte acceptera att AMD:s ekomomi suger och att nästan inte finns några 64bitars program som vanliga använade har användning av, och så komme det troligen att vara tills Windows XP 64 kommer....

Nu tog jag åt mig väldigt mycket :). Tror knappast inte fjortisar är 25 bast och har vardagliga bestyr som alla andra vuxna. Däremot har jag sett att fjortisar har en tendens att göra otaliga stavfel.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Vi tolererar INTE personagrepp på forumet.

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor