Permalänk
Medlem

Eller om man bara vill ha bluetooth prylen så köper man BlueTooth-versionen av Desktop MX paketet för 1699:- på DB.com.

Permalänk

kan man sätta ihop numpaden och tangentbordet?

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

orka_krull: Med tejp kan du väl men annars är de helt separata...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Det är klart att det går, den har ju en inbyggd Bluetooth-mottagare.

Är du helt hundra på det? I så fall måste ju mobiltelefonens bluetoothkrets stödja HID och det ställer jag mig tveksam till.

Vad jag personligen skulle vilja se vore ett BT-paket (tangentbord och mus) utan USB-mottagaren. Har en dator med integrerad BT-krets... Enda är väl Microsofts, måste ju inte använda deras dongle. Logitechmottagarna har ju laddare och det känns ju som slöseri att bara slopa den när man betalat för den.

/Andreas

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk

w00t! Men som någon sa, den kostar en tusenlapp för mycket...

//LD

Visa signatur

http://www.earth-dog.com - Metal for Muthas - Gore for Ghouls!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsyCor
Den där bilden är inte den svenska/europeiska versionen. Det ser nog säkert annorlunda ut på den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kajic
En polare köpte det för typ en vecka sen...

Skulle du (eller någon) kunna bekräfta att det inte är "ommöblerat" bland insert/delete-knapparna på det svenska tangentbordet? Ser förresten enter-knappen "normal" ut (alltså med två knappars höjd med en liten utbuktning på övre vänstra delen)? Jag har letat som en tok efter bilder på den svenska modellen men utan resultat.

Ursäkta om jag ställer löjliga frågor men jag vågar inte chansa och köpa paketet för att upptäcka att vissa knappar har bytt plats. Det är ju trots allt en hel del pengar.

EDIT: Hittade en bild på webhallen.com som ser ut såhär:
http://www.webhallen.com/boxshot.php?url=HV/large/f_hv_logite...
Där ser knapparna ut att sitta där de ska!