Permalänk
Medlem

Vidrigt.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Tror inte att det blir någon superhit...

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem

håller med om dvd, cd-r är ute synd att de inte är lägre pris på dem bara...

Vinylskivor finns på Joy i Söderhamn i spindel-pack 25st tror jag...

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser dom skivorna. Skivorna, och kommentaren från Memorex, hade precis lika gärna varit ett exempel på någon som drev med alla de sorgliga exempel som finns på hur det blir när inkompetenta PR avdelningar på stora företag ska göra saker "ungdomliga". *Allvarligt talat, hur krystat låter inte "recording data or other lifestyle related content for use on the move"?

Fast jaja, köper folk Xaser så kanske det finns hopp för dessa också...

Visa signatur

Det är vetenskapligt bevisat att forskning orsakar cancer hos möss

Permalänk

Tycker dom ser töntiga ut...
Dom kanske passar yngre fjortisar men icke mig

Som sagt... Det är DVD+r/+rw som gäller nu!
Man hittar juh dvd-brännare runt tusenlappen nu!
Sen har man ju en grymm mp3-spelare så slipper man totalt CD skivor

Permalänk

men vad är detta för nyhet? detta hör ju hemma på lunar storm
fan va ballt med vinyl

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kent
Tja...länken pekar ju mot datorbutiken så ett gott råd är att leta där

Oj, haha, så går det om man e trött!

Visa signatur

Gigabyte GA-K8N Ultra-9 | AMD64 4000+ San Diego | Corsair TWINX2048-3200C2 | Msi 7800GTX | 4 st WD 200GB i Raid 0 (2 st R0) + en Raptor 36GB (c:\) | Antec Sonata II 450W |

Permalänk
Medlem

Riktigt fula och barnsliga skivor tycker jag. Det ser ut som en 10åring har kladdat lite med tuschpennor. Jag skulle aldrig betala extra för sånna skivor.

Permalänk
Medlem

Ehh ni har aldrig funderat på om allt det Memorex skriver är skitsnack? Personligen tror jag det är en fin manöver för att dölja faktum att dessa skivor är till för de icke nämnabara (:D) som "privatkopierar"... Om man ska bränna en kopia av sitt MotoRacer så tror jag man hellre ha en skiva med en motorcykel tryckt på än en vit Vivastar...

Och vad har det med "Xaserfolket" att göra? De fördomsfulla Swectrollen slår till igen...

Edit : Och det där med DVD är också bull... Gör ni ovanstående med ett innehåll på ca 600mb på en DVD-skiva är ni rätt så dumma...

Edit Igen : Sen finns det alldeles uppenbarligen ett fält att skriva i längst ner å skivan.

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlackBird

Edit : Och det där med DVD är också bull... Gör ni ovanstående med ett innehåll på ca 600mb på en DVD-skiva är ni rätt så dumma...

ehhh... Känns inte så va? Om jag vill ha ett prgram lägger jag isf in ISO filerna på en dvd...
Använder nästan bara dvd+RW nuförtiden...
Fast en dvd+r på Claes Ohlsson kostar bara 19 spänn. Kanske inte den bästa kvalieten men men... Man blir väl ändå trött på innehålllet efter ett tag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spike_swe
ehhh... Känns inte så va? Om jag vill ha ett prgram lägger jag isf in ISO filerna på en dvd...
Använder nästan bara dvd+RW nuförtiden...
Fast en dvd+r på Claes Ohlsson kostar bara 19 spänn. Kanske inte den bästa kvalieten men men... Man blir väl ändå trött på innehålllet efter ett tag

hur fasen kan du köpa på CO, tycke jag var oekonomisk som köpte DVD+r för 9:-

från co får man ju bara platskrävande fodral...

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?