Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Usch det var ju skitful !!!

Den vill man ju absolute inte visa upp...jag hade blivit generad om jag hade råkat äga en sån!

Visa signatur

Signatur raderad, se våra regler /Mental

Permalänk
Medlem

Rätt OK tycker jag... smidig, enkel och tyst. Funkar säkert skitbra som musikdator. Ett bra ljudkort med firewire. Vips så har du en komplett snabbt system för lite inspelning av cool musik.. Sen när man vill hämta lite inspiration så drar man gång ett schysst lir..

Visa signatur

"Liten som en liten dvärg, stor som en medelstor björk"
Sällan studsar en termos...

Permalänk
Medlem

Pjaa.... är lite kluven.

Men den ser gött "Fallout" ut!

Visa signatur

Ayasake: AMD Ryzen 3900X - Asus Prime X570-PRO
G.Skill 128Gb DDR4@3600Mhz - Kingston KC2000 1TB
Asus GeForce GTX 1070 - Corsair 750W RMX V2 -
Noctua NH-D15 chromax.black - Fractal Design Meshify S2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swartz
Usch det var ju skitful !!!

Den vill man ju absolute inte visa upp...jag hade blivit generad om jag hade råkat äga en sån!

läs reglerna - fixa din sign

Permalänk
Medlem

Undra om inte snubbarna på företaget läser denna tråd? De kanske ska ta till sig lite av kritiken, den som är konstruktiv? Det hade kunnat vara en väldigt fin maskin...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knurp
Hahaha! Så sant så sant!

Näe, sorry grabbar, men den där datorn var då inte mycket att hänga i julgranen inte... hellre då en "äkta" barebone à la Shuttle & Co.

Vilka är den tilltänkta kundgruppen? Ingent för entusiasten eller gamern (man vill ju kunna pilla med sin dator) och jag kan då rakt inte tänka mig nått företag som vill ha en sådan monstermaskin för att köra Office på.

Usch! Det var bland det fulaste jag sett i datorväg.. men det jag mest undrar är: VAD FAN ÄR DET FÖR EN JÄVLA PSEUDOPRYL? Varför skulle den va bra? Okej om den kostar 2500:- eller nåt... men inte en spänn mer! En skitful PS2-kopia med HD på utsidan, oj va bra. Näe, hänga i julgranen är kanske det enda den skulle duga till. Jag som tyckte PS2 var en halvgenomförd produkt, suck!

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Medlem

Jo då, "snubbarna" på företaget hälsar på ibland... ofta då vi känner att vi skall ha lite lattjo och läsa alla roliga och djupsinnade kommentarer! Men bara om vi inte har viktigare saker för oss.

Dock så har vi tyvärr inte sett någon direkt konstruktiv kritik som någon nämnde. Men vi letar... någon har ju faktiskt tänkt till!

Om det nu inte var det där med att göra om en plastig PS2 och hänga hårddisken utanför... vilket ju iofs lät lite skoj... eller sätta ihop två ännu mer plastiga XBOX:ar och göra något kul... eller... snubben med plåtverkstan...

Sen verkar många blanda ihop barebone med kompletta system... och för att komplicera saker och ting än mer för vissa av Er så funderar vi på att använda benämningen "metalbone" då det är en mer passande beskrivning på vad GTbox är!

Något än mer kul är dock alla rejält upprörda reaktioner man får! Det visar ju att vi nått fram!

Tack!
Väl mött,
Tobias Nilsson
Turismo

Ps... fler bilder är publicerade på grand.turismo.se !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobban
Jo då, "snubbarna" på företaget hälsar på ibland... ofta då vi känner att vi skall ha lite lattjo och läsa alla roliga och djupsinnade kommentarer! Men bara om vi inte har viktigare saker för oss.

Dock så har vi tyvärr inte sett någon direkt konstruktiv kritik som någon nämnde. Men vi letar... någon har ju faktiskt tänkt till!

Om det nu inte var det där med att göra om en plastig PS2 och hänga hårddisken utanför... vilket ju iofs lät lite skoj... eller sätta ihop två ännu mer plastiga XBOX:ar och göra något kul... eller... snubben med plåtverkstan...

Sen verkar många blanda ihop barebone med kompletta system... och för att komplicera saker och ting än mer för vissa av Er så funderar vi på att använda benämningen "metalbone" då det är en mer passande beskrivning på vad GTbox är!

Något än mer kul är dock alla rejält upprörda reaktioner man får! Det visar ju att vi nått fram!

Tack!
Väl mött,
Tobias Nilsson
Turismo

Ps... fler bilder är publicerade på grand.turismo.se !

Varför kan ni inte fixa nån design? Nu ser det ju ut som om Mr.Trial & Error har varit i farten.. fattas bara lite buntband.... Man får ju använda laserskärning till nåt annat än loggor.. men vad kostar boxen, det är den springande punkten.. den är ju bra om den är billig.

Ser ut som en barebone-Stormtrooper som brunnit eller nåt...

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Medlem

Jisses, hur många kan de ha sålt?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
ASUS Nordic

Om jag kommer köpa GTbox återstår att se. Men jag kommer i varje fall köpa Gran Turismo 4 när det släpps i september..

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker den är helt ok men jag skulle vilja göra några ändringar på den, jag tycker de ser coolt med lite bihang men jag skulle vilja ha kablarna med stålomspunna höljen i krom samt kanske den utanpåliggande hd i samma färg och som "windowed hard drive", ja alltså lite mer enhetligt för annars är det lika bra o skippa bihanget men då ser den så tam ut.