Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
han ville bara påpeka att du hade fel, svårare är det inte, eller hur?

Är det inte bätre att påpeka vad jag hade fel på? jag hittar inget fel.. utan bara grundlösa påhopp

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

gabbax: Håller nere på personangreppen.

Nästa menlösa inlägg om torr-is ger en varning.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
är det inte bättre att använda ett 9800 xt??

japp, då hade de vunnit 9600-klassen direkt

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

Med tanke på det här resultatet så är det värt dom extra kronorna till ett 9800Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabbax
Jasså, vad är det som är så löjligt med det?, vet du att det finns olika uttryck för olika saker?. Tycker du egentligen e ganska patetisk som behöver komentera/märka ord. Se till och gör något själv innan du ens yttrar dig om saker du tydligen inte e införstådd i.

Det är sådana som du som ger Sweclockers ett dåligt yttre.

PS, ett stort tack iallafall att lilla artikeln fick plats på Swec.:)

Mvh Gabbax

Antar det var du som skrev artikeln på techsweden också? ett "e" där i slutet

Ack, läste inte Ulventines varning, men men, låter det stå kvar endå.

Permalänk
Avstängd

Varför inte flytande helium om det vill kom ner i bättre temperaturer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brevmapp
Varför inte flytande helium om det vill kom ner i bättre temperaturer

Övning ger färdighet, tror faktiskt inte det hade gått så bra om man gett sin på helium direkt. Och förresten så tror jag ingen har använt helium till pc-kylning än. Det är flytande kväve (ln2) som gäller isåfall. Tror att cpu/gpu hade gett upp om man kylt dem med helium faktiskt. -269grader= inget o leka med :D.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pandrone
Övning ger färdighet, tror faktiskt inte det hade gått så bra om man gett sin på helium direkt. Och förresten så tror jag ingen har använt helium till pc-kylning än. Det är flytande kväve (ln2) som gäller isåfall. Tror att cpu/gpu hade gett upp om man kylt dem med helium faktiskt. -269grader= inget o leka med :D.

Jag får väl köpa hem lite helium och testa på någon gammal dator.

Permalänk
Medlem

Host....bara så ni vet allt är sålt sedan flera år,( har 2 barn o lämnat detta liv...(psst,det finns faktiskt bättre saker och göra än o glo in i en skärm , been here..done this..aint worth it.)

Ha en glad påsk...o ett trevligt 08

Visa signatur

[RC-Racing is my future after my family!!]
Min blogg - LGS900 - 500gb..