Permalänk
Medlem

kan itne nokia släppa någon lysmobil med series 60 snart hehe, metall hölje med repfritt glas + att den såklart ska vara minst lika slimmad som 7610

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
kan itne nokia släppa någon lysmobil med series 60 snart hehe, metall hölje med repfritt glas + att den såklart ska vara minst lika slimmad som 7610

Varför inte kappsla in den i diamant?
Knappar av titan.
Så kanske det blir nåt för dig.
En mobil är inte till för att tappa och repa sönder.

Permalänk
Medlem

men sluta sprida så dålig negativ energi, va lite trevligare, som i din mobiltråd, shiet lixom...

åter till saken, skulle sitta fint med sådan mobil, men den skulle nog bli yberdyr. Nokias vertu mobiler finns ju redan med platina, silver & guldskal, kan fås med diamanter om man vill.

Visa signatur

weeee

Permalänk

fick repa på min med direkt första dagen ja hade den i fickan på jobbet. jävla skit då. drog till närmsta vodafone butik och köpte bältesväska. inge mer repor på min apparat här inte

nån som kan säga varför MSI bluetoothadaptern inte funkar på winxp!?

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

jag e inte så nojjig med min 3650, men det är nog åxå kanske pågrund av att det är lätt att byta skal själv på den, vilket det inte är på 6600. man slipper springa tillbaka till butiken och pinsamt fråga om de kan lappa ihop den, bara att sticka & skaffa skal för 250 kr

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

Man kan köpa skal till nokia 6600! Man kan beställa från england!

Permalänk
Medlem

visst kan man, men som sagt, det är inte som med 3650 eller 3660, dvs oj, man tappar & kan gå & köpa nytt skal för 200 kr på en vilken elektronikbutik som helst nästan

Visa signatur

weeee

Permalänk

ingen som har nån uppgift om msi bt adaptorn från webhallen om den funkar på XP?? ska beställa den men vet ju inte fall den passar ihop med min dator

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
ingen som har nån uppgift om msi bt adaptorn från webhallen om den funkar på XP?? ska beställa den men vet ju inte fall den passar ihop med min dator

Om du menar denna så fungerar den till XP.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=12869

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad bluetooth-profilen heter som man ska ha för att kunna ansluta ett bluetooth headset till datorn?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Om du menar denna så fungerar den till XP.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=12869

Är det den du har ?? för det står ju "not work under XP" eller nåt sånt

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
Är det den du har ?? för det står ju "not work under XP" eller nåt sånt

Jupp. Vet inte vad det står eller inte står, men fungerar gör den.

Permalänk

Jag beställde iaf..
får väl lägga in hederliga Windows 2k SP4 om inte annat

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elche
Kan du kolla om du kan föra över .sis och .jar filer till den via bluetooth alt. IR ?? Har hört en massa negativt om den nya uppdateringen.

Jag fick med den versionen med min 6600 idag...Det första som händer är att introduktionen hakar sig efter halva ungefär :P...sen så kommer man in i telefonen...liiiite irriterande. Jag fick min display utbytt iaf =)...hade ju en död pixel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denesfay
Jag fick med den versionen med min 6600 idag...Det första som händer är att introduktionen hakar sig efter halva ungefär :P...sen så kommer man in i telefonen...liiiite irriterande. Jag fick min display utbytt iaf =)...hade ju en död pixel.

min polare kör med den gamla versionen av 6600 den första som kom då och hans "intro" hackar sig igenom med.

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
min polare kör med den gamla versionen av 6600 den första som kom då och hans "intro" hackar sig igenom med.

kan säga dig att de nya hackar mer!

Permalänk

Går det att flytta .SIS .JAR filer då?? via bt?

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
Är det den du har ?? för det står ju "not work under XP" eller nåt sånt

Den fungerar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
*Lärt mig att inte fibbla med mobilen när man vacklar hem efter fester*

Jag ska lära dig nåt annat. Skaffa dig en 3310 som du kan ha med dig på fester. Rånrisken minskar, och om det nu skulle hända nåt med den så är det ju knappast nån stor förlust

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Bläää jag har en död pixel i min telefon

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
Bläää jag har en död pixel i min telefon

byt ut den då!

Permalänk

usch fick ju den igår eller när det var

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
usch fick ju den igår eller när det var

Tråkigt! men skynda dig tillbaka! och testa den på plats!

Permalänk

nåväl.. Ska man passa på att byta mjukvaran i den med eller är den nya skit?

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AnderZ=-
nåväl.. Ska man passa på att byta mjukvaran i den med eller är den nya skit?

ser till att du har den nya versionen! för den gamla är seg i systemet! röstkomando funkar inte!

Permalänk
Medlem

nacud: Går det att flytta .sis och .jar filer till telefonen via bluetooth ???
För min del känns det som röstkommando kvittar, har haft det på alla mina telefoner men aldrig använt det.

Ett program många säkert vill ha, BluejackX: http://blader.amway-germany.de/hosted/bladersoftware/?site=bl...

Visa signatur

Bla bla bla

Permalänk
Medlem

elche: Så fort jag får en möjlighet så ska jag testa att överföra jar och sis-filer via bluetooth till en annan mobil! Angående denna BluejackX så verkar den inte funka så jättebra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elche
nacud: Går det att flytta .sis och .jar filer till telefonen via bluetooth ???
För min del känns det som röstkommando kvittar, har haft det på alla mina telefoner men aldrig använt det.

Ett program många säkert vill ha, BluejackX: http://blader.amway-germany.de/hosted/bladersoftware/?site=bl...

Det ska gå utan problem.

Permalänk
Medlem

BluejackX e ju först kul när det kommer i 1.0 versionen så man KAN kapa anddra öppna mobiler tills dess är det ju bara ett enkelt kommunikatonsverkyg för blåtand...borring

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem

Fick mobilen i går, allt fungerar perfekt än så länge. Köpte en BT-adapter och har lagt in lite teman och program också. Riktigt schysst mobil måste jag säga.

Ett litet problem bara, jag kan inte skicka MMS. Inställningarna är på plats, men det står bara att sändningen misslyckas när jag försöker. Några förslag? Jag har Comviq Kontant.