Vinn biljetter till DreamHack Summer 2004

Permalänk
Melding Plague

Vinn biljetter till DreamHack Summer 2004

<font style="font-size: 10pt"><b>Vinn biljetter till DreamHack Summer 2004</b></font> <small class="small">tisdag 8 juni av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Henrik</a></small><br>
<a href="http://www.amd.com/gb-uk/Processors/0,,30_292_8350_11180,00.h..." target="_new">AMD</a> låter meddela att de i samband med sitt sponsorskap lottar ut biljetter till Dreamhack Summer 2004. <br /><br />Att vara med och tävla är ganska enkelt: Ni behöver bara skicka ett mail till <a href="mailto:info.nordic@amd.com">info.nordic@amd.com</a>. Det AMD vill ha av er är tillräckligt med information för att meddela eventuell vinst - det vill säga er e-postadress och ert telefonnummer. Vinnaren kommer meddelas den 11:e juni. Vinnaren får själv betala resa till och från evenmanget.<br /><br />För säkerhets skull kanske ni även vill läsa <a href="http://www.amd.com/gb-uk/Processors/0,,30_292_8350_11180,00.h..." target="_new">AMD:s</a> officiella tävlingssida. Dreamhack Summer 2004 går av stapeln 17-20 juni i Elmia-hallen i Jönköping och SweClockers finns på plats.<br /><br />Glöm inte att anmäla dig <a href="http://www.sweclockers.com/dreamhack/hittaswec/" target="_blank" >i vår lista</a> över "SweClockare" som kommer till DreamHack ifall att du vinner!

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Låter schysst. De börjar inte skicka reklambrev till en då?
Fast vad skulle det egentligen bestå av??

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

schysst, hoppas man vinner då.

Permalänk
Medlem

Skulle inte vara helt fel att vinna, men jag gissar att det är några till som skickar in.

Men chans har man alltid.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

ja jäklar vad bra, tyvärr hinner jag inte få ny dator till DH börjar så jag vet inte :/

och man kan ju inte komma dit med sämre än 64bitars och X800XT

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk

drog iväg ett mail.. man vet ju aldrig

Visa signatur

Workstation: INTEL CORE I7 6700K | 32 GB DDR4 2133Mhz | ASUS STRIX GEFORCE GTX 1070 OC | ~ 3.7 TB | Windows 10 x64 | FRACTICAL DESIGN R4
Server: AMD PHENOM II X6 1055T | 32 GB DDR3 1600Mhz | ~ 10 TB | Vmware ESXI 6.0 | FRACTICAL DESIGN XL
NAS: Xeon(R) CPU E5506 @ 2.13GHz | 16 GB | 4x4TB ~ 7,5TB | UNRAID | FRACTICAL DESIGN XL
Laptop: Macbook Pro 13.3" Retina Early 2013 | 8192 MB | OS X Sierra

Permalänk
Medlem

fan bara jag som undrar om det är ngn "hake" med det hela? men men kan ju bara vara jag som är paranoid...

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

en på miljonen att jag ska vinna

Visa signatur

Som ett plan som stegrat till sin högsta punkt inom loppet av en 1/8 sekund, för att sedan falla ner mot jordens grund som en ljusståle gjord av oändliga koroppsmassor - Saibot 'Haphazardly'.

Permalänk
Medlem

Hmm

Remote server rejected mail for recipient - 550 5.1.1
<nordic@amd.com>... User unknown

Visa signatur

!
!
!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ajV
fan bara jag som undrar om det är ngn "hake" med det hela? men men kan ju bara vara jag som är paranoid...

Hoppas inte de tänker använda det till spam och telefonreklam.
De vill väl bara exponera sitt varumärke lite med en tävling.

Permalänk
Medlem

Inget svar än
De borde väl meddela även om man inte vinner eller?