Chassin i massor hos Tom

Permalänk
Melding Plague

Chassin i massor hos Tom

<font style="font-size: 10pt"><b>Chassin i massor hos Tom</b></font> <small class="small">måndag 7 juni av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Henrik</a></small><br>
<a href="http://www20.tomshardware.com/howto/20040607/index.html" target="_new">Tom's Hardware</a> har publicerat en stor sammanställning av chassin. Inte mindre än femton stycken har hamnat under luppen. Med i testet ser vi flera välkända namn såsom Lian-Li och Antec, men också ett par relativt okända märken.
<br />
<br />"<i>We were only really sold on the offering from Antec, Lian-Li and Yeong-Yang. These cases stand out for their premium construction and easy hardware installation. The clear winner in this round-up is Lian Li's PC-V1000, not only thanks to its innovative interior layout, but also to its sound design, expandability and construction.</i>"
<br />
<br />Ni som är ute efter ett nytt chassi rekommenderas verkligen att läsa sammanställningen.
<br />
<br /><a href="http://www20.tomshardware.com/howto/20040607/index.html" target="_new">Tom's Hardware</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lian Li vinner som 'vanligt'
Mycket nöjd med mitt, kanske i minsta laget, men annars perfekt.

Permalänk
Avstängd

haha, så fult att de jämför att man skär sig i fingrarna med en gurka!!

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk

Var kan man köpa Lian Li chassit?

Visa signatur

||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [VXU] CATO
Var kan man köpa Lian Li chassit?

PC-V1000 verkar inte gå att få tag på i Sverige ännu, men annars är det väl i första hand GTek som gäller för Lian Li.

Permalänk

Japp, kom på det så jag mailade GTek. Får se när man får svar

Visa signatur

||

Permalänk
Medlem

Har undrat när de får hem det även jag - skriv gärna här vad du får för svar Delreich.