Koka soppa på en spik?

Permalänk
Avstängd

Lite halvsjuka människor har man väl sätt tidigare. Det förvånar mig inte ett skit om han är tysk.

Visa signatur

[ Athlon 1466 @ 2714Mhz / Zalman 7000b-CU ][ Abit NF7-S 2.0 @ 261FSB ][ 2*512MB KHX3000 BH-5 @ 2-2-1-5 1:1 (MemTest) ]
[ ATi 9800PRO @ 500/405Mhz Kylning
][ Win2003 Server Enterprise Edition ] [ Catalyst 4.12beta/nForce 2.45 ]
[ 3DMark2001: 20658P][ 3DMark2003: 7246p ][ Super-Pi: 39s ] ----- AMD San Diego/Venice FAQ! - Posta 3DMark05 resultat här!

Permalänk
Medlem

Har sett den innan men det finns en annan där det är en kille som renar sprit på cpu:n.

Permalänk
Medlem

Den sidan och "äggförsöket" är ju gammal som gatan

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

GAMMAL

Jag har länkat till den ett antal gånger utan att någon har reagerat, och redan då var den gammal, men rolig

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem

Hungrig jag blir ...

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sledgehammer
Lite halvsjuka människor har man väl sätt tidigare. Det förvånar mig inte ett skit om han är tysk.

Är det därför det kommer upp om man vill installera Kinesiska

"Now, next time I want Bacon as well" får se när det kommer

Permalänk
Medlem

Ett tecken på att dagens processorer är (för) varma?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluffy
Ett tecken på att dagens processorer är (för) varma?

Nej, de är för svala. Jag är nöjd när jag kan göra en tre rätters middag i min dator ;).

Permalänk
Medlem

Ägg måste komma upp i ca 70 grader C för att koagulera så så varmt är det ju i alla fall..

Tufft..

Visa signatur

ang. de, dem och dom. Det är i skillnaden mellan subjektsform och objektform som skillnaden mellan de och dem ligger; De åt bananen men bananen åts av dem.
Tips: de kan bytas ut mot han och dem mot honom. Om du inte kan skilja använd dom, funkar till allt!

Permalänk
Medlem

asså va fan nu blev jag ju hungrig
Hehe skön typ men dom där borta har lite annat för sig än vi har här i nord

Visa signatur

Amd 64 3500+ Geforce4 ti4800SE 128mb, 1024mb ram 120gb hårddisk

Permalänk
Medlem

"Steka ägg på Athlon söndag 3 mars av Herman
Ville bara tipsa om en helt tokiga kille på Tekheads forum som har skrivit ett inlägg om hur han stekte ägg på sin AthlonXP XP1500+ processor! Allting är beskrivet i bilder och text, missa inte denna helt galna killes tokerier!

Läs här nu!"

2002 that is...
Jag vill använda ett typiskt forumord, men det skippar jag nog. Sen vill jag även fälla en kommentar från Bröderna Lejonhjärta, men det skippar jag också i rädsla för moderatorerna

Menmen, roligt var det. Och sugen på mat blev jag också...

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AgV=-
GAMMAL

Jag har länkat till den ett antal gånger utan att någon har reagerat, och redan då var den gammal, men rolig

minst 2 år gammal i alla fall.

Permalänk
Medlem

Om det där inte är en kopia är den där sidan SJUKT gammal.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har en galen idé, kanske någon av er kan hjälpa till att skriva nyheter?
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=29114...

Visa signatur

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har en galen idé, kanske någon av er kan hjälpa till att skriva nyheter?
http://forum.sweclockers.com/showth...threadid=291146.

Been there.
Ett jobb man tar för att få sitt nick/name postat i en nyhetskolumn samt ev en fin @sweclockers.com mail och ev tillträde till erat dålda forum?
Nej det är för mycket jobb.

Permalänk
Medlem

Jag tror det var en pik till allt gnäll om att det är gammalt. Alltså: gnäll inte eller skriv nyheterna själv typ. Rätta mig gärna om jag har fel.

Visa signatur

P4C 2,4@3,0 / P3 733@770

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton242
Been there.
Ett jobb man tar för att få sitt nick/name postat i en nyhetskolumn samt ev en fin @sweclockers.com mail och ev tillträde till erat dålda forum?
Nej det är för mycket jobb.

Vet inte vilken hårdvarusajt du har jobbat för men nyhetsjobbet handlar om mycket mer än det. Till exempel får man information om grafikkort, moderkort m.m. före alla andra. Man får åka på presskonferenser och andra events som till exempel Dreamhack (där vi är just nu). Man får även erfarenheten att jobba på en webtidning, de flesta av de som jobbar normalt med datorer har också använt SweClockers som en tung referens.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton242
Been there.
Ett jobb man tar för att få sitt nick/name postat i en nyhetskolumn samt ev en fin @sweclockers.com mail och ev tillträde till erat dålda forum?
Nej det är för mycket jobb.

Du är nog inte tillräckligt kvalificerad för jobbet eftersom du uppenbarligen inte kan använda rättstavningsfunktionen i Microsft Word.

Permalänk
Medlem

Man kan faktiskt kontrollera sin stavning på andra sätt än med Microsoft Word.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExE
Man kan faktiskt kontrollera sin stavning på andra sätt än med Microsoft Word.

Nähä, är det sant?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton242
Om det där inte är en kopia är den där sidan SJUKT gammal.

Processorn är inte ens "SJUKT gammal", så hur kan artikeln vara det?

Visa signatur

A+ Certified Professional