Recensioner av LGA775-produkter

Permalänk
Melding Plague

Recensioner av LGA775-produkter

<font style="font-size: 10pt"><b>Recensioner av LGA775-produkter</b></font> <small class="small">tisdag 22 juni av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Henrik</a></small><br>
Igår rapporterade vi om en hel drös med artiklar kring Intels nya chipset i915 och i925 ("Grantsdale" och "Alderwood"). Idag har vi dock nöjet att rapportera att både Tom's Hardware och Anandtech har publicerat riktiga monsterartiklar i vilka de går igenom i stort sett alla aspekter av de nya plattformarna. Mycket intressant!
<br />
<br />Artiklarna finner ni hos <a href="http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=2088" target="_new">AnandTech</a> och <a href="http://www.tomshardware.com/motherboard/20040619/index.html" target="_new">Tom's Hardware</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Tipstack till Rush här på forumet!

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Irlut
Tipstack till Rush här på forumet!

Inget tack där heller för länken till Toms!

Visa signatur

Lian Li PC75B_ASUS P4GPL-X_Intel P4c Northwood 3.2Ghz_Kingston KHX4000LLK2/2G_PowerColor X1800XT 512MB_ASUS DVD-E616P2 + Plextor Plexwriter Premium_WD Raptor 74GBx2 + Raptor 36GB + Seagate 7200.7 200GB sata + 7200.8 400GB sata_LG N2200P 22" CRT_Speed-Link Ultra Flat Metal Keyb_Razer Diamondback Magma| "Assumption is the mother of all fuckups."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tengil_84
Inget tack där heller för länken till Toms!

Du måste ha något otalt med nyhetsredaktörerna som aldrig tackas för dina tips

Visa signatur

It's good for boy to meet girl in park, but better for boy to park meat in girl

Permalänk
Avstängd

Jag slutade tipsa när jag tipsade om en sak och det inte blev respons, sen tipsade någon annan en hel vecka senare, och då blev det en nyhet med ett tack till denne.

Permalänk
Medlem

Är det viktigare att få tack från moderatorerna än att ha ett bra forum?
De har förhoppningsvis viktigare saker för sig än att kolla upp vems tips som kom in först.
Nå vad säger ni om intels nya prylar? Jag hoppas att det kommer att märkas på priserna att det kommit lite konkurrens...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lumor_
Är det viktigare att få tack från moderatorerna än att ha ett bra forum?
De har förhoppningsvis viktigare saker för sig än att kolla upp vems tips som kom in först.
Nå vad säger ni om intels nya prylar? Jag hoppas att det kommer att märkas på priserna att det kommit lite konkurrens...

Ja, faktiskt!
Man vill ju känna sig uppskattad.

Visa signatur

Lian Li PC75B_ASUS P4GPL-X_Intel P4c Northwood 3.2Ghz_Kingston KHX4000LLK2/2G_PowerColor X1800XT 512MB_ASUS DVD-E616P2 + Plextor Plexwriter Premium_WD Raptor 74GBx2 + Raptor 36GB + Seagate 7200.7 200GB sata + 7200.8 400GB sata_LG N2200P 22" CRT_Speed-Link Ultra Flat Metal Keyb_Razer Diamondback Magma| "Assumption is the mother of all fuckups."

Permalänk
Medlem

tack från mig då!

Jag uppskattar det verkligen..
vet at moderator har annat för sig ibland, så sluta inte..

sen har ju varje moderator sin favorit neeeeej bara 'SKOOOja ok

Seriöst, efter ett tag får väl alla ett tack