Recension av Shuttle XP17

Permalänk
Melding Plague

Recension av Shuttle XP17

<font style="font-size: 10pt"><b>Recension av Shuttle XP17</b></font> <small class="small">fredag 20 augusti av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Henrik</a></small><br>
<a href="http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm?articleid=564" target="_new">Hot Hardware</a> har publicerat en recension av Shuttles nya plattskärm XP17.
<br />
<br />"<i>Image quality wise, the XP17 is about on par with many of the latest high end 17" LCDs on the market. However, the allure of that polished glass face plate, definitely is easy on the eyes, as long as your lighting conditions are right and glare is in check. In the final analysis, this new entry from Shuttle in the flat panel display market has to be considered along with the rest of the field in its class. In general, we'd say Shuttle hit the mark with a nice combination of elegance and function in the XP17. However, better deals are available, if you want to stick with that bulky standard full base model that we've been living with all this time.</i>"
<br />
<br />Personligen tycker jag att skärmen är väldigt snygg och specifikationerna är som Hot Hardware skriver rätt imponerande. Vi får hoppas att den dyker upp på den svenska marknaden.
<br />
<br />Recensionen läser ni hos <a href="http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm?articleid=564" target="_new">Hot Hardware</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Samma skärm i 19" variant hade varit riktigt farlig...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Jepp, riktigt fina

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

VillHafaktor: 11 av 10 möjliga O.O

Riktigt vacker monitor.

Permalänk
Medlem

den e snygg , fast skulle vatt på 12 ms

Permalänk
Medlem

Eh, foten ser ju för jobbig ut. Kan man höja/sänka skärmen? Ser ut som man bara kan vinkla den.

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Medlem

nä, 12ms och 19" så hade jag köpt den, inte nu.

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem

Sån skulle smälta in fint vid sin Shuttle! =D

Permalänk
Medlem

Men jag hittar den inte att köpa någonstans (i sverige). Någon som vet vart den finns, och kanske vad den kostar på ett cirkus?

Visa signatur

Allt bra blir bättre med öppen källkod.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Futile
Men jag hittar den inte att köpa någonstans (i sverige). Någon som vet vart den finns, och kanske vad den kostar på ett cirkus?

Ingen som har svarat på två månadar?

JME Data säljer dem bl.a. för runt 5000:-. Hur mycket de kostar på ett cirkus vet jag inte ^^