Permalänk
Melding Plague

HP och iPod

<font style="font-size: 10pt"><b>HP och iPod</b></font> <small class="small">tisdag 31 augusti av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Herman</a></small><br>
Marknaden för hårddiskbaserade MP3-spelare har växt enormt mycket senaste året. Apples iPod har blivit någon sorts favorit och har lett försäljningssiffrorna för Apple (som hade en omsättning på 270 miljoner dollar första kvartalet detta år, bara på iPod-försäljning). Stora konkurrenter till Apple har dock insett att det är dags att lansera motsvarigheter för att tävla med Apple och de andra mindre tillverkarna om marknaden.
<br />
<br />Dell lanserade tidigare i år sin spelare kallad "DJ" och erbjöd vissa kunder 100 dollar i rabatt ifall de skickade in sin gamla iPod till Dell. Frågan är dock om det har räckt för att rubba Apples iPod stöd på marknaden. Datorgiganten HP har nämligen i dagarna börjat erbjuda sina kunder en iPod i samarbete med Apple. Förmodligen förstod HP att Apple är svåra att konkurrera med inom detta smala marknadsområde.
<br />
<br />Läs mer hos <a href="http://h10049.www1.hp.com/music/us/en/ipod_flash.html?mtxs=ho..." target="_blank" >HP</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var ruttet av Dell att "återanvända" IPod-hårddiskarna i sin egen DJ, hoppas deras kampanj har gått dåligt så DJ-ägare har sluppit begagnade hdd i sina DJ.

Jag börjar gilla HP mer och mer för de har väldigt god smak. HP är en av de få märkesdatorleverantörer som kör hårt med AMD-system.

Permalänk
Medlem

... men priset kommer bli samma. Så den stora frågan är vilken utav HP och Apple som har den snyggaste lådan

Eventuellt om garantierna skiljer sig.

Permalänk

...men jag funderade på om man kanske via HP kunde beställa via USA

Permalänk
Medlem

hps modell är ganska läcker om hp loggan va borta

http://www.engadget.com/entry/1915781701380881/

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
hps modell är ganska läcker om hp loggan va borta

http://www.engadget.com/entry/1915781701380881/

HPs modell ser exakt ut som apples. Den på bilden är en liten specialare tillverkad för Sean “P.Diddy” Combs, dekorerad med 120 diamanter...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iMartin
HPs modell ser exakt ut som apples. Den på bilden är en liten specialare tillverkad för Sean “P.Diddy” Combs, dekorerad med 120 diamanter...

ehh jaha? vart ville du komma? jag kan också läsa:p

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Äsch, det här visste man ju redan i mars...

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Har alla missat att HP börjat sälja iPod eftersom alla bara pratar om DJ här och hur dåligt det är?

Visa signatur

Rambo var en diva, mer CO-OP åt folket. | Min påbörjade chassimod
73 de SM7XSJ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KiN
Har alla missat att HP börjat sälja iPod eftersom alla bara pratar om DJ här och hur dåligt det är?

En (förutom nyheten) har pratat om DJ här...
Tror alla i den här tråden vet att HP börjat sälja iPoden, men tror inte det är så många som bryr sig eftersom knappt finns nån skillnad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
ehh jaha? vart ville du komma? jag kan också läsa:p

När du skriver "Hps ipod är ganska läcker osv." så verkar det givetvis som att du refererar till deras standardmodell. Den är ju helt olik den som visas på bilden, jag tyckte det blev lite missvisande. Hänger du med?

P.S, Kul att det går bra med läsningen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iMartin
När du skriver "Hps ipod är ganska läcker osv." så verkar det givetvis som att du refererar till deras standardmodell. Den är ju helt olik den som visas på bilden, jag tyckte det blev lite missvisande. Hänger du med?

P.S, Kul att det går bra med läsningen

Jo, jag hängde me hela tiden, va bara tvungen

glömmde skriv "en av hps" eller nåt liknande..

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd

Tittar på en Philips.... klår ipod i funktioner, utseende och pris.... frågan är bara hur ljudet är. Men det duger nog.
Vad tror ni, har ni sett dom?