Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mitrix
Det trevliga är ju "filmerna", alltså testen, hur de ser ut och demot då om de nu lagt nåt på det i den här versionen.

Sen är det väl alltid kul att ha nåt att jämföra prestanda med, även om det inte säger så mycket egentligen då det är syntetiskt och går att påverka "utifrån".

Men 1,5Gb, det var ju inte lite, men förmodligen lär ju inte programmet i sig vara på det, men behöver väl kanske lite swaputrymme

3DMark05 är på 250-300Mb. Dock vet jag inte hur stor den blir installerad.
Enlig uppgift så är demon som en film och längre än benchmarket.

Visa signatur

MrTT
Intel tjänar hutlöst mycket pengar, dela bolaget i två delar, så att det blir bättre konkurrens på CPU marknaden."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maorio
jag får detl till 39.8 timmar kvar, jag fick fram det genom att ta 2 screenshots med både klockan och countdown skärmen på.

Maybe so, tänkte inte på att den räkna ner på bokstaven också

Permalänk
Medlem

Nån som är bra på att hacka som kan leta igenom countern? Har försökt själv men det går inte så bra

Visa signatur
Permalänk

hur mycket tror ni man kommer få i poäng med ett riktigt fett system.
typ fx53 och x800 xt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
hur mycket tror ni man kommer få i poäng med ett riktigt fett system.
typ fx53 och x800 xt?

Väldigt svårt att avgöra men antagligen så kommer det inte flyta särskilt bra. Skulle kunna tänka mig att det precis som 03an kräver mest av grafikkortet.

Visa signatur

Athlon64 X2 "Toledo" 4400+, DFI LanParty Nforce4 SLI-DR, 1024MB OCZ PC3200 Gold Voltage eXtreme @ 250 1,5-2-2-8, ATI Radeon X850XT Platinum Edition, Western Digital Raptor 36GB (REV2), 2 * Western Digital Caviar 200GB SATA

Permalänk
Medlem

hoppas det kommer kräva mer av ramet oxå

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yonaz333
Synd att man inte har ett 6800/X800-kort bara... 9800pro lär inte få många fps/3dmarks

9800pro?!?! Känn dig lycklig!!!! Ja kommer troligtvis inte kunna starta det med mitt värdelösa 9200...

Permalänk
Medlem

Beror på om "D" i början är Hextal och resten som vanligt isåfall dröjer det lite över 2 veckor innan det släpps.