Moddade datorer 2005 / Coolermaster Nordic Modcontest

Permalänk
Medlem

miditower är ju miditower ...desktop e desktop ...kan ju inte blanda kategorier...precis som minitower och full/big tower

så nu har man stoppat i en 120mm coolermaster fläkt i modden

Permalänk
Medlem

Kommer att ställa upp med min nya låda när den blir färdig i tävling, kategori hemmabyggen.

Måste bara göra om den till bättre, visst den fungerar nu men... när man bygger så slutar man inte.

Visa signatur

Ronny "Thinker" Ohlsson
"If everything is under control, you're not going fast enough."
"Overkill is just a better safety margin."

Permalänk
Medlem

funderar på å lägga upp min dead case med.. om man får ha 2 moddar med vill säga...

sen har man en fråga ...gällande optihack tävlingen ... finns det nån sponsring så man kan ta sig dit bor 45mil ifrån ...

Permalänk
Medlem

undrar som GoTall om man får anmäla fler moddar till tävlingen(tänker på den med Tekniska museet)?
Det är ju liksom olika modds och det är ju bra modds som är meningen med tävlingen, inte om man gjort flera...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Jag har ett bygge som kommer slå med buller och bong. Alla kommer tänka "att jag inte kom på det".

Permalänk
Medlem

kuligt ..

Permalänk
Medlem

Säg att man skulle vara en av dom 15 bästa och få åka till Optihack, behöver man köpa nån billjett till lanet då?

Visa signatur

Xp 2500+@2530mhz | Radeon 9800 pro 460/390 | Abit NF7-S | Vattenkylning: Eheim 1046, Innovatek FlatFlow, Innovaradi Dual.
3Dmark2001 Min dator

Permalänk
Medlem

de va en bra fråga ..vore kul å veeta om man nu har nån chans

Permalänk
Hjälpsam

Om-utifall-att mitt lilla bidrag kommer med i Optihacks modtävling. Hur blir det då om man inte e med på lanet utan bara ställer ut burken och kikar runt på mässan? Vill ju lixom inte ligga i sängen hemma och snarka eller sitta på nån pub när det ropas ut på högtalarna "Nu presenteras vinnarna" :$

Oavsett vad måste man ju kika förbi och träffa lite swec folk iaf.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI