Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
talade precis med mycom, de kommer attsälja den iaf ...

Du frågade möjligtvis inte när ?

Visa signatur

P4 3,0,IC7-G, 2st 512ddr400,9700pro

Permalänk
Medlem

Väntar på att de släpper motsvarande router i icke-trådlöst utförande.

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

har haft min kära 604:a i snart 3 ½år, aldrig kärvat ... lr jo det har den iofs, men då har det varit mitt fel

ska nog köpa denna när jag flyttar till HSB lägenheten mums 1Gbit

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nemesis1
Du frågade möjligtvis inte när ?

"
Hej

Ja vi kommer sälja den, pris och datum okänt för närvarande.

Med vänliga hälsningar,

Mikael Ristiaho
Kundtjänst

MYCOM AB
Sveavägen 35
111 34 Stockholm, Sweden
"

pingy, jag trodde jag skrev det, men om du tittar på deras sida så finns den en utan wlan som kostar 30USD mindre ... 4100 heter den modellen

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
Väntar på att de släpper motsvarande router i icke-trådlöst utförande.

Läste följande på IDG.se:

Citat:

D-Link har även lanserat en modell utan WLAN-funktionalitet vilken går under beteckningen DGL-4100.

http://www.idg.se/ArticlePages/200412/10/20041210103135_NOK/2...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Avstängd

hm, undra om folk totalt ignorerar mina poster, jag skall nog sluta bemöda mig med att dela med mig av den information som jag hittar.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
hm, undra om folk totalt ignorerar mina poster, jag skall nog sluta bemöda mig med att dela med mig av den information som jag hittar.

Finns fler ställen än mycom. Det är bra att du delar med dig, men förvänta dig inte att folk ska klappa dig på ryggen för det.

Permalänk
Medlem

Returnera era routers!!

Jag precis som många andra har haft stora problem med speciellt tidiga DI-604:or
Jag har fortfarande vissa problem som tex när jag kör krypterad-ftp...
D-link har dessutom haft(har) compabilitets-problem med vissa av telias(comhem oxo) servrar. Vet inte vems fel det var då de skyller på varandra....
Men comhem problemen löser sig när man slipper logga in!(vet inte om de bytt system överallt)
Har man stött på alla dessa problem(som jag har) så är det inte svårt att förstå att man drar sig för att välja d-link nästa gång man köper nytt.....

Men till alla ni som moddar era Di-604 Bx... ni får dem utbytta... jag har bytt ut två stycken, oftast är det inte svårt att få nya grejor av d-link då de vet att det är mycket strul med många av produkterna.

Permalänk
Medlem

Ondjultomte

Tror dom flesta postar före dom läse.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Avstängd

jag misstänker det

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warh0g
Själv har jag en DI-704 i plåt den har funkat klockers i över 2½ år... aldrig blivit dissad eller någonting.

Det står lustigt nog på D-Links retail kartonger... iaf på vanliga 10/100 switchar... på en 5 portars des-105d (5 portar) så är det 200 mbit throughput.

Men asså lol

Med throughput menar jag WAN porten...
Alltså hur mycket som CPUn klarar av att hantera...

Hur mycket switchen pallar är ju helt ointresant, klarar den inte 100mbit fullduplex är det skandal...

Permalänk
Medlem

DGL-4100

Vet någon när DGL-4100 kommer till sverige? eller var man kan köpa den? D-Link svarar aldrig på E-mail !!