Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SMiT
Stämmer nog inte, Mars 2002 och de är Dec 2004 nu

Även förvånande med inlägget: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=27214...
Kan man göra inlägg oinloggad?

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [DiP]Sphinx
haha.. måste bara skriva nått här.. att numera f#ect är känd över hela internet som dess nummer 1 fjortis med dåliga ursäkter och slingringar är ett faktum, detta kommer säkert bli swecklockers mest lästa tråd

btw, nån admin som läser detta kan ju ta bort mitt konto då det var 3 år sen jag loggade in senast på sweclockers. hittade en länk till denna diskutionen på en viss humorsida som jag tycker borde förbli anonym

tack, hej

kan nån stänga av den där

föresten så såg jag din tråd i nordichardware denstore
väldigt lågt ....

ska du föreställa en moderator? gillar du inte sweclockers kan du dra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
föresten så såg jag din tråd i nordichardware denstore
väldigt lågt ....

ska du föreställa en moderator? gillar du inte sweclockers kan du dra

Kan man få en förklaring på vad som var lågt med den tråden? Är det inte rätt normalt att man i alla media diskuterar saker som har nämts på andra ställen? Det är väl det som leder till en vettig debatt, men visst, jag förväntar mig inte att det är något du vill ha...

Visst är jag moderator, och kanske just därför blev jag förvånad över beslutet i den här tråden. Långt innan de här varningarna delades ut, så anmälde jag den här tråden, då jag tyckte att den hade börjat spåra ur. Du ville uppenbart inte diskutera grafikkortet, utan mest hacka på det och andra. Hade denna tråden varit på Nordichardware, så hade det aldrig gått så här långt. Troligtvis hade jag eller någon annan låst tråden, och skickat PM till de berörda, med uppmaningar om att skärpa sig.

Om du vill diskutera detta, på en vettig nivå, varsågod att komma bort till NH, eller PM:a mig, men det leder ingen vart att göra det här.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denstore
Kan man få en förklaring på vad som var lågt med den tråden? Är det inte rätt normalt att man i alla media diskuterar saker som har nämts på andra ställen? Det är väl det som leder till en vettig debatt, men visst, jag förväntar mig inte att det är något du vill ha...

Visst är jag moderator, och kanske just därför blev jag förvånad över beslutet i den här tråden. Långt innan de här varningarna delades ut, så anmälde jag den här tråden, då jag tyckte att den hade börjat spåra ur. Du ville uppenbart inte diskutera grafikkortet, utan mest hacka på det och andra. Hade denna tråden varit på Nordichardware, så hade det aldrig gått så här långt. Troligtvis hade jag eller någon annan låst tråden, och skickat PM till de berörda, med uppmaningar om att skärpa sig.

Om du vill diskutera detta, på en vettig nivå, varsågod att komma bort till NH, eller PM:a mig, men det leder ingen vart att göra det här.

Det är lågt att skriva ner om någon annan utan denns vetskap tycker jag. Meningslös tråd du gjorde på nordichardware också för att vara "moderator"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
Det är lågt att skriva ner om någon annan utan denns vetskap tycker jag. Meningslös tråd du gjorde på nordichardware också för att vara "moderator"

Jag skriver inte ner dig i den tråden. Jag kommenterar att folk inte bör bete sig på det sättet som det gjordes här. Varken du eller jag själv är några föredömmen när det kommer till utvecklingen i den här tråden.
Men framför allt menar jag att man inte bör uttala sig om hårdvara, om man inte kan underbygga sina argument. Om man bara häver ur sig godtyckliga påståenden så är det allt utom konstruktivt, och hjälper knappast någon att välja eller välja bort nya produkter.
Hade du sagt samma sak som du gjorde om X300 i en motsvarande tråd på NH, så hade du nog fått ungefär samma respons från mig. Men troligtvis hade du antagligen inte gått vidare i dina uttalanden om X300´s brister, eller mina okunskaper i ämnet, just p.g.a. folk inte tjafsar med moderatorer.
Det är dock inte mitt sätt att moderera. Jag är ingen gud, bara för att jag är moderator. Jag kan mycket väl ha fel i frågor gällande hårdvara. Och hade du kommit med ett enda giltigt argument, helst underbyggt med tillförlitlig fakta, för varför X300 inte skulle kunna användas för spel, hade jag låtit det bero.
Jag anser att för att ha ett levande forum, så måste moderatorena deltaga i diskussionen, och därför försöker jag vara så aktiv på forumet som möjligt. Det uppskattas av vissa, kanske inte av andra.
Men nog om detta nu. Jag ber dig och de andra deltagarna i den här tråden om ursäkt för att jag ville diskutera huruvida Abits X300 hade ett berättigande eller inte. Jag trodde det var idén med ett hårdvareforum.
Vill du fortsätta den här diskussionen, så ta det per PM, eller så får du gärna kommentera i tråden på NH.

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem

Du vet mycket väl som moderator att folk skulle klanka ner på mig för att jag inte tycker som alla andra. Det var väl därför du gjorde tråden antar jag. Men nu avslutar vi denna diskussionen och går vidare.

Och nej jag kommer inte till Nh forumet, den samling idioter som hänger där är ju värre än pcgamerforumet.

/ f#ect

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f#ect
Du vet mycket väl som moderator att folk skulle klanka ner på mig för att jag inte tycker som alla andra. Det var väl därför du gjorde tråden antar jag. Men nu avslutar vi denna diskussionen och går vidare.

Och nej jag kommer inte till Nh forumet, den samling idioter som hänger där är ju värre än pcgamerforumet.

/ f#ect

Antar att jag tillhör den "samlingen" också..
Torde vara tätt med idioter på swc likaså då, eftersom många hänger på båda ställena.
Men vill man hålla sej ajour på det mesta är många källor en stor fördel..
Brukar även försöka hålla koll på vilka grafikkort som är bra respektive dåliga genom att studera många HWsajter och debattforum.
Tack för titeln..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

hmm bra diskussion, tror jag ska köpa graffekortet till min server.

btw, tack denstore för 20 minuters hysteriskt roligt läsande. jag skulle gett upp mot dig efter ditt andra inlägg men vissa fortsätter gräva sitt eget hål

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!