Vattenkylning i Shuttle Barebone

Permalänk
Medlem

Gick hyffsat nu på kvällen också, är ju mitt i natten i australien nu, kanske därför

Prövad iof tidigare idag också, höll på i 126min, men gick inge vidare...

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Warheart
Han skulle ha skippat det gröngula plexit så skulle den ha varit mycket snyggare tycker jag iallafall.

Håller helt med dig. Den såg cool ut innan han satte på det. Efteråt såg datorn ut som ett skämt...

Visa signatur

Är det verkligen det här du borde läsa just nu?

Permalänk
Medlem

Hur kan han använda 4st hårddiskar och en slim-cdrom? Shuttle'n har väl bara 2 IDE-kanaler?

Visa signatur

iBook G4 1.33GHz, 1024 MB, 40GB + 160, Mac OS X 10.4

Permalänk
Medlem

Raid kort

Visa signatur

*Copyright © 2004, All Human Rights Are Reserved!

Permalänk
Medlem

Jag laddade sidan med bilder på 10 sekunder med Chello®+ från Sverige som nog de flesta gör här som klagar på seghet men kanske inte med samma internetleverantör. Så Jag tycker de är snabb sida för att lika på andra sidan jordklotet!

Det tar ju 1/16:s sekund för ljuset att förflytta sig halva jorden runt ffs!

Visa signatur

Som ett plan som stegrat till sin högsta punkt inom loppet av en 1/8 sekund, för att sedan falla ner mot jordens grund som en ljusståle gjord av oändliga koroppsmassor - Saibot 'Haphazardly'.

Permalänk

sjukt coolt bygge, vilka vattenkylningskomponenter skall man använda för barebone då ? Snubben snacka om att han hade något som tog upp en 5.25" plats ? Är det verkligen nödvändigt? Funderar på att sälja mitt monster och tjacka vattencooled barebone, så säg till om ni är intresserade ;P

Visa signatur

Dell 2405 ;P + Shuttle SN25P, 3700+ San diego, 1GB XMS Pro, 6800GT (VF700Cu), 1 x WD Raptor 74GB, 1 x WD 200GB, 1 x Hitachi 250GB, DVD-R NEC 1300A. Kan någon dra ner värmen i min burk?