Permalänk
Avstängd

Tror kortet kan bli en riktig storsäljare faktiskt.
Kontorsdatorer har ju inget behov av annat än att det inte ska kosta så mycket. Och man säljer ju inte gamla kort, därför görs nya low end kort.

Och jag skulle mycket väl kunna tänka mig ett sådant kort eller liknande nästa gång det blir serverbyte för min del.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
LOL... lär dig lite grammatik (stavning) innnan du klagar..
Du har inte stor bockstav efter pungt):D

Ja, din stavning är perfekt.

LOL... så det kommer mer efter det? lär dig lite grammatik (stavning) innnan du klagar.. (2 punkter?)
Du har inte stor bockstav efter pungt) Pungt?

Om jag får säga det själv så har du mycket sämre språkkunskaper än honom.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappersrulle
Ja, din stavning är perfekt.

LOL... så det kommer mer efter det? lär dig lite grammatik (stavning) innnan du klagar.. (2 punkter?)
Du har inte stor bockstav efter pungt) Pungt?

Om jag får säga det själv så har du mycket sämre språkkunskaper än honom.

första gången någonsin någon varit snäll mto mig. ^^

man brukar mer eller mindre aldrig andvända stor bokstav på forum och liknande, och det har inget med att man inte kan stava eller inte... jag skulle kunna skriva allt med VERSALER och hänvisa till att datorvärlden andvände det i flera år (alltid).

och jag särskriver iaf inte, det är det som är det värsta enligt mig. att stava vartenda ord rätt är inte överdrivet enkelt (gah, känner mig som en 8-åring som just lärt sig stava.. uhm?) men att fatta varför man inte ska lägga in mellanslag är inte alls så svårt...

varför skriver jag en massa saker nu? hm.

jag säger det igen: finns ingen anledning att köpa kortet, man kan köra inbyggt istället, måste vara långt smartare än att köpa ett så pass dåligt grafikkort...

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
Hur vet du det?
vad jag vet finns inga benchmarks av det kortet ute, kortet kankse spöar 9600pro och i så fall är det visst prisvärt om det kostar 800

Med tanke på de specifikationer som var givna och hur liknande budgetkort är utrustade så kan man ju göra en kvalificerad gissning. Själv skulle jag gissa på 64bitars 200Mhz minne som de flesta budgetkort verkar ha, och då vet man ungefär vart prestandan hamnar. Tvivlar på att det kommer bli snabbare än 9600, X700pro har ju 430Mhz kärna tror jag, och SE lär ju inte direkt ha snabbare kärna + att det bara är 4pipes (iof som ett r9600) men ett 9600pro har högre klockhastigheter.

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
X700SE
Buggy listar X700Pro, och på komplett gav en sökning bara X700Pro samt X700LE

Hehe vilken miss av mig:)

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Bockstav...
Andvända..

Visa signatur

-PayasH

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PayasH
Bockstav...
Andvända..

Bokstav, använda.

Visa signatur