AMD Turion64 MT-30 i Japan

Permalänk
Medlem

Oj! en sådan vill jag ha i min shuttle.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sidde
754 duger bra, för tysta små system... varför ska man ens ha 939 när det finns 940. Opteron är finare...

Word!

Permalänk
Medlem

Varför just grön............

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

Perfekt med lite konkurrens på mobile-marknaden / strömsnåla CPUer. Intel har varit ensamma på toppen ett tag nu med Dothan = inga prissänkninar att tala om.

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggee
Någon som har några benchs?

mm jo precis, alla åkte ju till Japan direkt å köpte den så fort dom såg nyheten på Swec

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk

hur mycket snabbare skulle en sån bli till mitt system istället för a64 3000+ ?
om den nu skulle passa

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k
mm jo precis, alla åkte ju till Japan direkt å köpte den så fort dom såg nyheten på Swec

Så du tror inte japanerna kan bencha och släppa? han undrade kanske inte om någon hade länkar till benchs?

Permalänk
Medlem

Fint att man sitter med ett dfi s754 :D, blir nog en sådan att leka med..

Permalänk

enligt AMD så är ju ML28 den klenaste Turion-processorn, men sen är det ju lite skillnad på ML och MT då MT-processorerna drar ännu mindre... (kommer dock inte ihåg hur mycket, men har för mig att det är 17W)
sen finns det för övrigt redan flera turion-system ute på marknaden här i sverige och har funnits i minst en månad iaf...

Permalänk
Medlem

Clockning

Tjena!

Jag har en AMD Turion64 1.8Ghz och skulle vilja clocka den! Nån som vet var jag kan hitta ett clocknings program? Har kikat runt här lite men hittar inge.

//David