Dell XPS med dualcore

Permalänk
Medlem

Men sluta, han skojar ju bara med oss...

Permalänk
Medlem

Hoppas det:rolleyes:

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk

ganska najs, kollade på xp5s sida.., snyggt original chassi!

Visa signatur

be bright, be cool

Permalänk
Medlem

ser inte chassit ut som det där gräsliga gamer chassina...

om nu dell skall satsa på gamers också varför inte sattsa lite på amd för just dem? om nu intye amd-cpus räcker till för ehla deras sortiment varför inte i alla fall lägga amd på deras gamerburkar?

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
ser inte chassit ut som det där gräsliga gamer chassina...

om nu dell skall satsa på gamers också varför inte sattsa lite på amd för just dem? om nu intye amd-cpus räcker till för ehla deras sortiment varför inte i alla fall lägga amd på deras gamerburkar?

Håller med om det sista faktiskt.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
ser inte chassit ut som det där gräsliga gamer chassina...

om nu dell skall satsa på gamers också varför inte sattsa lite på amd för just dem? om nu intye amd-cpus räcker till för ehla deras sortiment varför inte i alla fall lägga amd på deras gamerburkar?

antagligen så har dem väll någon deal att de bara ska ha en sorts.. kan ju vara antingen kontrakt med intel eller så vill de ha lättare för support och kanske dom som skruvar ihop dem endast kan sätta ihop intel

vet det låter dumt men.. det är ju Dell vi snackar om

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Dessutom skulle AMD får svårt att leverera den mängd processorer som Dell kräver...

Permalänk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir så trött...

Såfort det är någon som inte är helt inne när det gäller datorer och helt påläst så blir den perssonen helt dumförklarad...

Är det inte bättre att vara trevlig och rätta personnen ifråga och låta detta bli ett bra forum med många kunniga som kan hjälpatill för att få forumet att växa, Tror att man misster många perssoner pågrund av den atityden som finns här...

Moderaterna borde vara hårdare och rensa varenda tråd som inte håller sig till ämnet...

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dell XPS burkarna är ju grymt snygga och skulle va roligt att testa en sån burk...

Ingen som har större bilder på XPS chasit både in och utvändigt för de man hittar på Dell´s hemsida är ju rätt små bilder...

Visa signatur

MacBook Pro 13,3 M1 - 2020
iMac 21,5 4K - 2017
iPad Pro 10,5 Wi-Fi 32 GB - 2017
iPhone 13 128 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Intel4Ever
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir så trött...

Såfort det är någon som inte är helt inne när det gäller datorer och helt påläst så blir den perssonen helt dumförklarad...

Är det inte bättre att vara trevlig och rätta personnen ifråga och låta detta bli ett bra forum med många kunniga som kan hjälpatill för att få forumet att växa, Tror att man misster många perssoner pågrund av den atityden som finns här...

Moderaterna borde vara hårdare och rensa varenda tråd som inte håller sig till ämnet...

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

tja du verkar ju inte ha läst hans kommentarer som dummförklarar oss "proffs" att han då får syrliga kommentarer tillbaka har han sig själv att skylla... och bara för det vi rättade honom lite fint i början men det fick vi tydligen inte göra för då hävde han ur sig mer skit.

känns ju som intel-fanboys här försvarar allt så länge personen tycker om intel mer än amd.

och chassit är ju snorfult, skulle de kunna göra ett skl aggresift gamerchassi utan att sätta på sköldar eller stora feta plåtar med gälar odyligt

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk

Inte bara i denna tråden det spårarur...
Tycker mer att killen blev dumförklarad när han trodde sig veta vad han pratade om...

Sen skiter jag fullständigt i om det vore en AMD eller Intelcpu killen körde med, Jag perssonligen föredrar Intelcpuer sen skiter jag fullständigt om Intel gör sämsta eller bästa cpuer och vise varse...

Visa signatur

MacBook Pro 13,3 M1 - 2020
iMac 21,5 4K - 2017
iPad Pro 10,5 Wi-Fi 32 GB - 2017
iPhone 13 128 GB

Permalänk
Medlem

tja du svarar ju typ på din egen fråga där, om man sitter och häver ut sig att folk är noobs hit och ditt samt att man har själv så h-vetes helt ut å cyklar fel så är det i mina ögon en direkt kvalitation till att bli dummförklarad

sedan har vi väll inte sagt att du skall köra amd, du få gärna sitta med dina gammla p4 om det är så, känns rätt idiotiskt dock att vara bara hänge sig åt ett märke just för att det är det märket oaveset om det är dyrast varmast och presterar sämre.

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
tja du svarar ju typ på din egen fråga där, om man sitter och häver ut sig att folk är noobs hit och ditt samt att man har själv så h-vetes helt ut å cyklar fel så är det i mina ögon en direkt kvalitation till att bli dummförklarad

sedan har vi väll inte sagt att du skall köra amd, du få gärna sitta med dina gammla p4 om det är så, känns rätt idiotiskt dock att vara bara hänge sig åt ett märke just för att det är det märket oaveset om det är dyrast varmast och presterar sämre.

Håller mig till det jag vet fungerar och håller bra, samma sak gäller bilar kör en Volvo för jag vet att det är bra kvalite och det spelar ingen roll om Saab har en bil som går snabbare...

Visa signatur

MacBook Pro 13,3 M1 - 2020
iMac 21,5 4K - 2017
iPad Pro 10,5 Wi-Fi 32 GB - 2017
iPhone 13 128 GB