Permalänk

Största klagomålet jag har är att den ligger hos NH

Det första jag tänkte när jag klickade på länken och såg NH var: "WTF har han gått över till den mörka sidan av kraften?"

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

Skabbig

Visa signatur

C2D E8400, X48-DS5, 4Gb RAM, HD4870
Barton2500+, Asus A7N8X-E-Deluxe, 1Gb RAM, 7600GS
Hackad MyBook W.E. 500Gb

Permalänk
Medlem

Dubbelt så många kommentarer här jämfört med nordic hardwares egna forum?

Visa signatur

Oscar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
Vad gör den på NH?

Se längre upp i tråden...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Nja, riktigt jättefult bygge rent estetiskt.
Absolut inget jag hade velat ha hemma inte.

Men han kan ju bygga saker han, MjO.

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk

Fint bygge men varför inte bygga in en dator i en diskoboll?
Den här ser inte direkt disko ut

Visa signatur

Alltid otur!

Permalänk
Medlem

Jag e trött på se kretskort å massa kablar, jag har inte läst artikeln men varför går vattenslangarna utan för?

Permalänk
Hedersmedlem

Anledningen till att den ligger på NordicHardware är för att jag skriver åt dem ibland. Om några av er har missat det kan jag meddela att jag beslöt mig för att skriva åt dem istället för SweClockers för en tid sedan och varför jag tog det beslutet berodde på att personliga åsikter skiljde sig från de åsikter ledningen av SweClockers har.

Inget ont om varesig SweClockers eller NordicHardware, båda är utomordentliga sidor och Internet är stort nog åt dem båda.

Permalänk

Snyggt, enkelt och annorlunda. kul läsning med att följa byggen och tankar i tiden.

Displayer funkar alltid, fräckt och enkelt, själv lött en bit över 10st sådanna så lödschemat sitter i skallen

Jag ska dock inte kommentera färgvalet på radiatorn såhär i slutet på veckan, moderatorerna vill nog ha det lugnt och städat då

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte tacka nej till det där ljudkortet
Fint bygge i övrigt också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E-dwarf

Överbelastade typ, artikeln blev så poppis så swec fick ta imot enormt mycket trafik, om jag minns rätt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll

Att servern blir överbelastad av besökare. Kommer från siten slashdot som när dom länkar till någon intresant nyhet brukar få siten där nyheten ligger att bli överbelastad.

Okej, tack så mkt