Permalänk
Medlem

Install fest i Malmö?

Hejsan jag undrar om det finns några install fests i Malmö. Då det skulle vara kul att gå på och finns det någon lug i Malmö också?. Om det inte finns install fests i Malmö så varför kan inte sweclockers sarta en

MVH//Crash_M

Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem

Vad är en install fest?

Permalänk
Medlem

är det typ OS-installationsfest eller vad? ;D

Permalänk
Medlem

Är det inte sånt man går till där alla hjälper alla typ?

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Ja en installfest är en tillställning där nybörjare och gurus möts för att installera GNU/Linux. Så har då jag fattat det efter alla dokumentärer jag sett om GNU/Linux.

Permalänk
Medlem

Jupp ni har helt rätt :). Vet någon om det finns något sånt här i malmö. Om inte varför kan inte vi starta en?

Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem

Undrar hur många som skulle kommit
Jag skulle iaf komma, men jag tror ändå inte att så många skulle komma.

Såvida vi inte sprider skitmycket reklam och sånt.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crash_M
Jupp ni har helt rätt :). Vet någon om det finns något sånt här i malmö. Om inte varför kan inte vi starta en?

Ta kontakt med närmaste LUG och hör med dem.

Permalänk

kolla köpenhamn också, dom e nära

Visa signatur
Permalänk
Medlem