Jens of Sweden lanserar vattentålig Mp3-spelare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alleand
Är det nya JoS eller gamla Jens of Sweden som släpper denna?

JoS..
hur ska ett företag som gått i konkurs släppa mp3 spelare??
Du känner säkert till att JoS är gamla Jens of Sweden.

Permalänk
Medlem

Får man säga att vissa här är retsamt dumma?

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem

Är det samma kvalitet på denna som de förra mp3-spelarna lär denna knappast vara tålig.

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk

Tycker den var lite för tung för att vara ute och kuta med. Den kommer ju märkas när den hoppar runt i fickan. Tacka vet jag min asono 256MB, 15g, 42x42x10 mm. Inte så mkt minne men träningspassen är knappast längre än så

Permalänk
Medlem

Dom som köper spelare från JoS får fasen skylla sig själva. Att dom sen göder ett pucko gör ju saken bättre.

Spelare är förmodligen skit, servicen och garantierna kommer vara obefintliga och Jens kommer konka bolaget när det inte funkar längre..

JoSweden lär väl bli nästa namn. men varsågod, gör era klipp ni!

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

Helt ok, skulle lätt kunna tänka mig en sån här.

Men jag undrar vem som skrivit beskrivningen på hans hemsida. Ser ut som en femteklassare skrivit det. "Blood, sweet and tears".

Permalänk

Ja särskilt med tanke på att det heter "Sweat" inte "Sweet"

Blod, sött och tårar?

Visa signatur

A64 3500+ | DFI LP NF3 Ultra-D | 1024MB | 120GB | TruePower 480W | 6600GT 256MB | SB Audigy | Copperhead | G15
AMD Athlon64 X2 4600+ säljes! http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=31316

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hauk
HAHAHH!!!

Ååå jag kan fan inte tro det. Den mannen... han har gått och rebrandat QoolQee'n!

http://eng.qoolqee.co.kr/music/mu_product04.asp

Bra pålägg har han också... de där spelarna är itne dyra.

Kostar ca 785 pix i korea och nu 995 pix i sverige för 1 gigaren. Inte så farligt eller?

Visa signatur

nunchuk skills, bow-hunting skills, computer-hacking skills...

Permalänk

Varför så mycket gnäll? Jag har en N10 med 1Gb och eftersom displayen inte syns överhuvudtaget när det är dagsljust så har jag knappt använt den, men det har funkat så bra så. Varför lägga in musik som man inte vill lyssna på?

Tåliga(re) spelare finns det inte så gott om på svenska marknaden så det är väll kanon att det kommer lite mer. Att den sedan är rebrandad är väll inget att gnälla om, MP3 spelare måste väll vara en av världens mest rebrandade produkter. Gillar man sedan inte JoS så är det ju bara att låta bli att köpa den.

Visa signatur

/Spec

Permalänk
Medlem

OK, ska den tåla vaselinet bättre nu då?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Herregud , jag skulle inte köpa en knappnål av Jos efter allt den mannen har ställt till med.
Han är bara för pinsam.

Visa signatur

Sär skrivning och fel stavning är jätte jobbigt.