Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergej_WTF
Det var inte frågan, fråga var mer som "vart fan är hddn på bilderna", inte ifall den finns.
Antagligen så vet jag att den finns där om jag frågar efter den.....

btw, hur ska man kunna byta HDD om man inte får öppna konsollen, då är det ju olagligt att sätta in en större HDD, eller åtminstone så försvinner garantin som de skrev....

wixia, det är ju så uppenbart att det är ett klistermärke, man måste ha ögonen i.... du vet var, för att inte se kanterna på den...
sedan har man ju sett minst 20 andra bilder på kontrollen när personer håller i den, utan ett klistermärke...

om man har ögonen någon annanstans än i ***** så noterar man även expansionsdelen på sidan där HDD ska klämmas fast eller?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergej_WTF
"vart fan är hddn på bilderna", inte ifall den finns.

btw, hur ska man kunna byta HDD om man inte får öppna konsollen, då är det ju olagligt att sätta in en större HDD

Jag har ju redan svarat att den sitter på sidan av konsollen

Inga större problem att byta själv alltså.

här är en bild:

Permalänk

Eh, lik en PC? Den har en specialbyggd ppc-cpu och ett specialbyggt grafikchip, den är lika mycket PC som PS1, PS2, PS3, NES, SNES, N64 eller Gamecube.

Permalänk
Medlem

Lite hög belastning på sidan... Eller är det bara jag?

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

Artikeln är slashdottad...

Då kan man räkna med att det blir segt

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jag har ju redan svarat att den sitter på sidan av konsollen

Inga större problem att byta själv alltså.

här är en bild:

http://www.xbox360hdd.com/img/xbox360-40gb-hdd.jpg

Vad fint Problemet är ju att man behöver speciella hårddiskar och de måste vara formaterade på något sätt. Lär ju lösa sig rätt lätt men only time will tell

Hade varit najs att "modda" in en 200GB-hårddisk i den expansionen. Men vänta lite... Är det inte 2.5-hårddiskar?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Lite hög belastning på sidan... Eller är det bara jag?

"lite"

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Discokungen

Bilderna laddar ju sjukt segt xD

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Skulle varit najs om man kunde göra om skiten till en vanlig dator, med windows och sånt, så äre bara tanka spel och filmer (freeware förståss! ^^).
Hoppas man åtminstonde kan göra om den till en ftp och ha något os som klarar nån najs torrent-klient, annars är den ju till ingen nytta.
Konsoller är för dom som inte har råd å skaffa muskel-datorer.

Permalänk
Medlem

Det jag vill veta är om de fick igång boxen efter de öppnat den, pulat isär de olika delarna och sen satt ihopa det igen. Eftersom microsoft sagt att om man öppnar den så ska de finnas spärrar som gör att boxen inte längre startar...

Visa signatur

Sony Vaio FE21M