Voltmodd av 7800 GTX 512MB

Permalänk
Melding Plague

Voltmodd av 7800 GTX 512MB

<font style="font-size: 10pt"><b>Voltmodd av 7800 GTX 512MB</b></font> <small class="small">tisdag 15 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Kristian</a></small><br>
Nuvarande rekordhållaren i 3DMark05, Shamino, har lagt upp ett par av sina hemligheter till sina poäng. På <a href="http://www.vr-zone.com" target="_blank" >VR-Zone</a> kan man nu hitta en guide till att voltmodda sitt nya 7800 GTX 512MB. <br /><br />Detta kanske inte är något som var och varannan kommer att göra med sina nyinköpta kort men ni som gör det, lycka till!<br /><br />Läs guiden hos <a href="http://www.vr-zone.com/?i=2943" target="_blank" >VR-Zone.</a>

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har man extra pengar i bakfickan så varför inte.

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

haha det vågar man inte

Visa signatur

||Asus P7P55D-E PRO||Intel Core i5 760, 2.8GHz ||Gigabyte Windforce GTX 580||Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR GT DHX+|| 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 + 1TB Samsung Spinpoint F3 || Cooler Master HAF 922 Mini - E ||

Permalänk
Hedersmedlem

Galenskap...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Aldrig att jag hade voltmoddat ett nytt kort... lägger man 7000kr så är du ju ren idioti ifall något skulle bli galet

Permalänk

hehe man få inte vara så rädd 7 lax hit å dit hehe.
sitta å pressa 512MB 7800GTX i SLI tillsammans med en fx57 prolle samt vapochill. Galet värre
Nä skulle hellre köra på ATI, då man inte sviker ATI för 5 öre.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawe86

Nä skulle hellre köra på ATI, då man inte sviker ATI för 5 öre.

Varför skulle man vilja köra med det långsammare alternativet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Varför skulle man vilja köra med det långsammare alternativet

Varför finns det folk som kör långsammare än hastighetsbegränsningen?

Jag skulle tippa på "personliga" skäl.. på ett eller annat sätt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olegh
Varför finns det folk som kör långsammare än hastighetsbegränsningen?

Jag skulle tippa på "personliga" skäl.. på ett eller annat sätt

För dom e pensionärer

Permalänk
Discokungen

För att det är betydligt billigare?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Avstängd

För man är en upprorisk röding?

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk

eller en åsna.... åsnor gör precis tvärt om.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arneball
För man är en upprorisk röding?

Kalla mig inte kommunist Men bara för att man är kapitalist så betyder det inte att man tycker pengar är skit, snarare tvärtom? Så det är kommunistiskt att skita i sitt kapital och köpa kort för 8000 sen voltmodda det? xD

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Skulle jag jobba heltid och ha datorer som mitt enda intresse så skulle jag inte tvecka på att köpa mig en eller två GTX "Ultra" och voltmodda den/dom.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."