Klockfrekvenser och prestanda

Permalänk
Medlem

A.N doja , säger bara lägg ner, skäm inte ut dig mer än nödvändigt...
Folk skrattar redan åt dig...

Tala är Silver tiga är Guld.
Gör som politiker gör för det mesta = Den frågan kan jag inte svara på just nu..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk

hehe, på Bärbar Powerbook i broschyren står det:

Processor: 16,7 Ghz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lady
A.N doja , säger bara lägg ner, skäm inte ut dig mer än nödvändigt...
Folk skrattar redan åt dig...

Tala är Silver tiga är Guld.
Gör som politiker gör för det mesta = Den frågan kan jag inte svara på just nu..

tror du jag bryr mig om folk skrattar eller inte? men du verkar också skratta då isf , du måste ju vara en utav dom eftersom du kommenterar och inlägger det hela, att opteron är bättre original för 3000:- ny ?.

sen skämmer ut mig ? jag skämmer aldrig ut mig.

jag slog vad om en 100 att jag vågade dra ner brallorna och visa röven för en Mcdolnads brud en gång. för killen trodde inte jag "vågade" jag drog ner brallorna vände mig om och *smile* och gick därifrån..

..men varför tog jag inte 100ingen då ?, jag var 13 år gammal och 100 kr för mig var mycket då.

för att jag vet vem jag är och bryr mig inte om allmänheten tycker att jag skämmer ut mig.

sen om det jag gjorde var knäppt är en annan femma.

>_<

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Angående prestandan så tror jag tyvärr inte att den är så jättemycket bättre än Prescott. Men skillnaden är ju att det är lättare att få upp Cedar Mill i höga frekvenser pga 65nm. Så man kan säga att en maxad Cedar Mill på luft slår en maxad Prescott på luft. Hur den står sig mot AMD återstår att se.

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

A'N'Doja, kan bara säga en sak offtopic. Satsa på ditt sjungande och inte rappandet. Jag rappar själv, och ditt uttal är inte det bästa även om du har flowet. Om du får ett bättre uttal så kan det låta bra, men just nu är det mycket svengelska, No offence.

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk

Milo: i feel u, det är sången jag satsar på. rappa kan alla lära sig som har taktkänsla. sången är mer en gåva. Sången är det jag vill komma nån vart med. rappandet är mest för skojs skull

sen finns det ett annat problem här. endel ifrån usa säger samma sak som du precis skrev. men min kusin ifrån usa "mishigan" eller hur de stavas säger att det är nästan korrekt. dock 2-5 ord i varje vers jag rappar som ex: "dirty club" som är lite fel uttalande. lika så säger min sångmate ifrån london. det beror alldeles på varifrån man kmr för att höra en sån grej. men jag förstår vad du skriver.

BTW lyssnade du nåt på låten som går när man connecar till sidan ?. det är min nyaste iaf

Tack iaf:)
tack så mycket iaf:D

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

hehe..

Ne men asså, du har inte dåligt uttal på varenda ord. Utan som din cuz säger, att det finns några ord i varje mening typ, men inte allt(nej nej inte alls). Du är inte från USA, precis som jag själv tycker så är det inte alltid lätt och ha perfekt uttal på vartenda ord. Man kan träna upp det där, so keep it up!

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk

yes i know. har du msn och nåt du kan skicka till mig så jag får lyssna lite ? e skoj speciellt när du e ifrån sweclockers det tyder på att det inte sitter bara massa bonnar här PM

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.