Optimus blir verklighet?

Permalänk
Medlem

Kan inte ha sånt om man spelar cs :/ Kan ju inte slå på ett sånt dyrt/fint t-bord

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piXtor
Japp.. jag har för mig att den ska ha separat strömförsjörning.. läste det för någon månad sen när den var i utvecklingsstadiet... vet inte om det fortfarande sant, men tvivlar på att de har ändrat det... det är som du säger många displayer att driva + en massa logik..

OLED drar iofs väldigt lite ström men styrningen däremot. Den drar nog mer

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

små ungar brukar banka i bordet för de är hungriga och slå sina leksaker i marken när dom leker! jag förstår inte varför man ska slå i ett tangentbord när man är vuxen för? har ni svårt för att kontrollera eran ilska eller? tycker det låter så barnsligt! jag har aldrig slagit på mitt t-bord! väx upp! Det är bara ett spel

BTW: Tangentbordet verkar riktigt grymt! sitter ofta i PS och kommer nästan aldrig ihåg dom där snabbkommandona med t-bordet! tänkte köpa ett Z-board förut! men det här är ju klart bättre!

Visa signatur

Asus Maximus X Hero z370| i7 8700k | RTX2080 TI | Corsair AX1200W | Corsair Vengeance 16Gb | EKWB Custom Loop PETG

Permalänk
Medlem

Om man väntar 6-12 månader borde det ha rasat i pris. Då ska jag köpa det (borde ha slitigt ut mitt nuvarande då)

Visa signatur
Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nussse
Om man väntar 6-12 månader borde det ha rasat i pris. Då ska jag köpa det (borde ha slitigt ut mitt nuvarande då)

Mjo, men då är man 6-12 månader utan en pryl vilket kan innebära döden
Dessutom stavas det Antec Phantom

Cheers

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

tror ni att man kan köpa ett prototypex av dem om man betalar i natura? o_O jag sitter inte på alltför mycket cash just nu, och även om jag hade gjort det hade ju tangentbordet ändå inte gått att få tag på.
och jag vill ha det!

tror dock att det här tangentbordet aldrig kommer hamna under 2000kr i pris. se bara på DiNovo som har hållit säg väldigt högt upp i pris väldigt länge.

man får helt enkelt gömma undan tangentbordet när groggarna dukas fram eller linda in det i gladpack. (btw, varför i hela friden heter det "gladpack"?)

ojojoj. det såg jag inte förrän nu. de kör "cleartype" eller någon form av antialiasing på tecknena! hett hett hett.

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dukeman
Jag sätter mina pengar på 2 månader innan vi har betadrivare till linux tillgängliga

Två månader? Om det (som de påstod) finns färdig sås att kika i så tar det ju bara en dag eller två innan man har kompilerat om det och anpassat det för Linux eller övriga OS överhuvudtaget.

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk

Med tanke på att jag oftast sitter vid min dator efter mörkrets inbrott och inte har lust att ha det feta lysröret eller spotlighten att lysa på tangenterna så vore det här en hit, det verkar ju som om tangenterna är bakgrundsbelysta så då kanske man kan se dem i mörkret = perfekt

Visa signatur

[B]ASUS A8N-E | A64 [I]X2 3800+ @ 3800+[/I] | Arctic Cooling Freezer 64 Pro | 2x512MB KVR PC3200 | 2 Maxtor 6Y200M0 : 200GB | Sapphire Radeon X800GTO PCIe | Integrated SND | ANTEC SX1040 SOHO[/B]

Permalänk
Medlem

det ska inte vara operativsystembundet så jag det bör funka med mac, har läst det i en chat med "skaparen" av tangentbordet. jävligt tufft tangentbord, vill verkligen ha

Permalänk

Tror FZ rapporterade om detta för typ ett år sedan.
Blev först jätteglad eftersom jag antog att den var ute men det slutade som vanligt i besvikelse

PS kommer helt säkert att stödja detta. Dom är i regel snabba på att haka på ny hårdvara och skaffa fram stöd för den. Håller även med om det där med BF2. Är ett helsike att hålla reda på alla knappar om man bara spelar någon gång ibland

Hoppas bara att man slipper ett irriterande jäkla extraprogg som hoggar utrymme i aktivitetsfönstret. Avskyr verkligen logitech och (brrrr) soundblaster just för detta. Som tur är kan ju prylarna köras även utan spec.proggen.

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderFox
Med tanke på att jag oftast sitter vid min dator efter mörkrets inbrott och inte har lust att ha det feta lysröret eller spotlighten att lysa på tangenterna så vore det här en hit, det verkar ju som om tangenterna är bakgrundsbelysta så då kanske man kan se dem i mörkret = perfekt

Finns ju många tangentbord som är bakgrundsbelysta för betydligt mindre pengar om det är jusst det man är ute efter.

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Finns ju många tangentbord som är bakgrundsbelysta för betydligt mindre pengar om det är jusst det man är ute efter.

Som är tämligen värdelösa

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld