Permalänk
Medlem

Jag är genuint intresserad av teknik och kvinnor. När jag går på en mässa så är jag där för tekniken inte får att se på en massa bimbos. Jag vill kunna prata med kunniga tekniker så jag får reda på vad saken kan på riktigt.

Vill jag se nått snyggt med d-kupa så behöver jag inte gå på en mässa om man säger så.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Jag är genuint intresserad av teknik och kvinnor. När jag går på en mässa så är jag där för tekniken inte får att se på en massa bimbos. Jag vill kunna prata med kunniga tekniker så jag får reda på vad saken kan på riktigt.

Vill jag se nått snyggt med d-kupa så behöver jag inte gå på en mässa om man säger så.

Det är ju de som är de roliga... snygga kvinnor lockar in dig till båset där sedan säljarna och teknikerna till sist bryter ner kunderna ....

Tur att man bor så nära Köpenhamn, kan man först gå på stripklubb och sen ligger datorbutiken runt hörnet.... eller så kan man göra tvärt om

Permalänk
Medlem

Din sista rad säger ju allt, du måste betala för att få se det, så du är glad när du kan få se några halvnakna utan extra kostnad...

Vuxna män behöver inte gå på stripklubb.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Din sista rad säger ju allt, du måste betala för att få se det, så du är glad när du kan få se några halvnakna utan extra kostnad...

Vuxna män behöver inte gå på stripklubb.

Hur du än räknar på det så får du fortfarande betala.. Du går ut på groggen för att ragga, du betalar några drinkar, hem, pang på bullen...... Du vill gifta dig och måste köpa en ring.... Kärlekslivet har inte varit det bästa på sistonde, du lägger pengarna på lite sköna underkläder....

Hur du räknar får du ändå betala för det...

Vuxna män behöver inte mastrubera iheller, men forskning visar att en stor majoritet gör detta ändå! Vuxna män behöver inte se på p-filmer, men detta gör uppenbarligen jävligt många ändå. Då det är en av snabbast växande brancherna! Är det något mer vuxna män inte behöver göra?

Permalänk
Medlem

Har aldrig betalat drinkar för nån tjej. Vill hon ha underkläder så betalar hon det med egna pengar. Vill hon gifta sig får hon göra det med nån annan.

Hon betalar halv hyran oxå... så det är en ren vinst.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Majoriteten var ju rejäla stolpskott. Fanns fan inte många fräscha brudar där inte

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Att glo på utfläkta jäntor är ungefär lika intetsägande som att glo på en avstängd TV.

Visa signatur

Dell Studio 1749