Ferrari-skärm testad

Permalänk
Melding Plague

Ferrari-skärm testad

<font style="font-size: 10pt"><b>Ferrari-skärm testad</b></font> <small class="small">tisdag 17 januari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Vi skrev <a href="http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=523178" target="_blank">för ett par månader sedan</a> om en Ferrari-skärm från Acer. Det handlar om, som vi tidigare skrev, en 20" skärm med en upplösning på 1680x1050 pixlar, inbyggd TV-mottagare och en elegant design i (Ferrari-)rött och svart. Nu har Bit Tech fått tag i ett exemplar och skrivit vad de tycker om skärmen.
<br />
<br /><i>”Acer has built a reputation for drool-worthy products recently through their collaboration with Italian motor giant, Ferrari. First out of the gate was the Ferrari laptop, which was a Centrino machine with more than a little class. Now the pair have created a range of LCD monitors, of which we are exclusively looking at the high-end model - the Acer Ferrari F20.”</i>
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://www.bit-tech.net/hardware/2006/01/13/acer_ferrari_f20_..." target="_blank">Bit Tech</a>.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Var ju inte snygg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Var ju inte snygg.

precis klarar mej bättre med e vanlig

Permalänk
Medlem

Har man en matchande inredning kanske den blir fin
Problemet då är att resten av ens hus blir fult

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

Hittat den på pricerunner.se Va ganska saftigt pris! Måste ju ha ett matchande tangentbord oxå

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+, MSI K8N SLI-F, Asus GeForce 7800GT, 4*512mb DDR, Zalman Lyftkylning..
Några av mina gravyrer

Permalänk
Avstängd

Samsung SyncMaster 960BF FTW

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

SKulle ju inte sitta fel me en sådan om man bytade ut märket på ett Porsche

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

Jag undrar vad bara märket gör i kostnad på denna skärm?! : )

Permalänk

Skulle matcha min laptop :).

Prislapp?

Permalänk

Runt 5-6k ungefär? (435 pund, och jag orkar inte räkna).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Prylbögeriet når nya höjder

Permalänk
Medlem

En tft är en av de få datorprylar jag kan tänka mig lägga det lilla extra på! Måste vara den enda datorkomponenten där jag tycker design är viktig.
Det är ju en möbel i princip.

Dessutom när jag köpte min första tft så kosta den 5000 typ, om jag inte minns fel. Och jag har inte ångrat mig en sekund. Inte en död pixel har jag heller. Hade jag haft det, så hade det nog varit en annan historia
Hmf. Speciellt snygg är den inte heller

Edit: Heh..glömde påpeka att jag tyckte ferrarin var snygg. Natti!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

Tur att den är röd på baksidan och inte på framsidan.
Den har ju bra specs iaf, blir väl till att man får köpa sig en högupplöst TFT så småningom.

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Grymt snygg

Permalänk
Medlem

Det verkar ju vara exakt samma skärm som http://www.webhallen.com/prod.php?id=50872
bara det att den kostar 2 lakan till eller så o_O

valet är ju givet i så fall.

samma upplösning, samma kontrast, samma ljusstyrka. det är bara tv-tunern som fattas. (och man har ju ffs en teve )

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

Den har ju för låg upplösning. SKa man se 1080p så krävs ju 1900x1200 eller liknande. Kass.