Hur man gör pengar på sitt moddande

Permalänk
Medlem

Tror jag hört att folk utvecklar ett ordentligt sinne för humor först vid 18 års ålder ^^
...och kolla nu vilka som kommer klaga på denna bemärkelsen

Visa signatur

Opteron 165 (291x9 = 2620MHz), DFI LanParty UT Ultra-D, G-Skill PC4000(9/10, 3-4-3-8), PC X1800XT512Mb(Stock) Lian Li PC73-SLB, Tagan 580W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av l'o'vet
Ja snart får vi väl se hur många läckra recept man kan tillaga med en ugn med samma uteffekt som en AMDprocessor jämfört med en Intel-processor.
På den nivån.

Ja kanske kommer en kokbok om det, har ju kommit en hur man fixar mat i en bilmotor...

Var enligt mig lite halvbra skämt där. inga sådana där LOL skämt, men ändå.

Visa signatur

Har en dator... så vet va jag snacka om vet du.

Permalänk

hehe.

Så mycket bättre än inga nyheter alls! Dessutom sprider nyheten lite glädje åt de som faktiskt har humor till skillnad från alla andra torra typer.

Permalänk

Riktig seriös journalistik ni har på SweC-redaktionen
* Gallring * -> * Trashcan *

Permalänk
Medlem

Tyckte inte det var nåt vidare kul, faktiskt. Men visst, bättre är inget...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IsToR
Jaså?

Citat:

A.N'doja
Medlem

Plats: skaune
Registrerad: okt 2005
Anmärkningar:

Haha så ägd

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k

Haha så ägd [/B][/QUOTE]
Instämmer. Orka leka veteran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne2k

Haha så ägd

Nu ska vi inte märka ord. Jag själv har suttit och läst nyheter från Swec i en jävla massa år, men registerade mig inte förrän sent i 2004. Och det endast pga att någon dum jävel skrev något ärkekorkat inne på övrigt avdelningen som retade gallfeber på mej.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Nu ska vi inte märka ord. Jag själv har suttit och läst nyheter från Swec i en jävla massa år, men registerade mig inte förrän sent i 2004. Och det endast pga att någon dum jävel skrev något ärkekorkat inne på övrigt avdelningen som retade gallfeber på mej.

Man kunde väl inte vara inne på ÖÄ utan att vara inloggad ?

Permalänk
Medlem

Jag stör mig inte men jag tyckte inte det var roligt. Men man behöver inte klaga för det, det finns ju folk som uppskattar det och då kan man låta de roas av det.

Sen kommer inte dessa "nyheterna" dagligen eller ens veckovis så det är inte direkt uttjatat heller.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

"Turn it off for 10 minutes a day to save bundles on your electric bill."

Skulle jag behöva med mina 6 datorer som står på 24/7. Snart 8 even.