Permalänk
Medlem

Hur gör komplett.se?

De har ju fyra st erbjudande varje vecka. När veckan är slut, höjer de till orginalpriset eller har de kvar "special" erbjudandet?

Permalänk
Medlem

Nej de höjer det till "orginalpriset" synd nog. Men som tur är har man redan beställt

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

Om man inte öppnar förpakningen och sedan vill lämna tillbaks, måste man betala frakten eller gör komplett det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Om man inte öppnar förpakningen och sedan vill lämna tillbaks, måste man betala frakten eller gör komplett det?

Det står på i kundinformationen på deras sida:
"Vid ångrade köp ersätts inte kunds returfrakt till oss eller frakten på ursprungsordern."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rool
Det står på i kundinformationen på deras sida:
"Vid ångrade köp ersätts inte kunds returfrakt till oss eller frakten på ursprungsordern."

Vaere för jävla skräp företag? Dustin FTW : ) Nåja...

Permalänk
Medlem

Nja skräp och skräp, dom har bra priser och är väldigt snabba på att leverera.. Inget fel på deras support heller!

Permalänk

men sedan får man juh allt sönderpackat också!!

aldrig mer beställa från komplett.

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Vaere för jävla skräp företag? Dustin FTW : ) Nåja...

Nja. Varför ska dom få betala för att man själv sitter och velar eller inte tyckte att det ar rätt pryl just nu?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Komplett.se är den bästa online butiken...
perfekt. behöver inga garanti lappar och dyligt, allt skötes via deras hemsida...

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Men hur är det när man har beställt 2Veckans erbjudande" å det inte finns i lager?

Måste man betala orginal priset när man hämtar den på posten?

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Hedersmedlem

Du får alltid det priset som anges i orderbekräftelsen (samma som priset du får "i kassan" på hemsidan)

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Troligtvis ett undantag, de brukar bara köra en veckan nedsatt pris, jag har själv kollat. Komplett.se är en riktigt bra onlinebutik, hyfsad leveranstid och ett enormt lager.
Till MooDHooDs: Självklart får du betala frakten tillbaka, det är ju inte deras fel att du inte vill ha en produkt. Om det däremot är fel på grejerna så betalar komplett hela faderullan.

Visa signatur

Stationär: Obsidian 550D WaterCooled - Dual Radiator Mod
Intel Core i5 2500k @ 4,5GHz [EK Supreme HF] | ASUS P8P67 | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz CL 8 | Crossfire Gigabyte Radeon HD6950 2GB @ 1536 shaders [EKWB FC6970] | Caviar WD Black 640GB | Caviar WD Green 1TB | Corsair HX 850W | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag fick betala förut när det blev fel på prylarna :/

X850XT som de förrförra(?) veckan sålde för 2495 kr (ord. pris 2995) behålde de även då priset 2495 kr efter veckan.

Permalänk
Medlem

Fick hem två grafikkort och ett nätagg från Komplett häromdagen. Allt mycket bra packat och leverans på två dagar.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Komplett är en utmärkt online butik. har beställt därifrån väldigt många gånger och dom har altid varit snabba på att leverera och haft bra pris.
fått fel på grejjerna nån gång men då var dom snabb och vänliga på att ta tillbaka varan, laga/skicka nytt på snabb tid.
och då var det inte kompletts fel, utan varumärket såklart.

Permalänk
Medlem

Komplett.se är den bästa onlinebutiken i sverige! Superba priser, leveranstider och service!

Permalänk
Medlem

Finns det verkligen fanboys för internetbutiker?

Håll er till ämnet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Vaere för jävla skräp företag? Dustin FTW : ) Nåja...

Ja tydligen finns det fanboys inklusive dig :).

Du startade det genom att kalla komplett.se för jävla skräpföretag (skrivihop.nu) vilket det inte alls är.

Permalänk
Medlem

Om MooDHooDs skulle få bestämma kan man ruinera ett företag på en vecka. Beställ en jäkla massa paket och ångra dig när du fått dem. Då det är kompletts fel att fel varor beställts ska de givetvis straffas genom att betala frakt tur och retur. Dåligt av Komplett.se att inte veta om att kunden inte vill ha just den produkten. Eller vad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Jag fick betala förut när det blev fel på prylarna :/

X850XT som de förrförra(?) veckan sålde för 2495 kr (ord. pris 2995) behålde de även då priset 2495 kr efter veckan.

När de hade X800GTO2 veckan innan sålde de kortet under veckan för 1995:- och veckan efter för 2495:-, så angående prishöjningarna är det nog från fall till fall... "Veckans erbjudande" tappar ju hela sin poäng annars...

Sen måste jag säga att jag inte ser varför man anser att de borde betala frakten tillbaka om man ångrar sig. Dock har jag varit med om att Komplett inte betalar frakten vid RMA (till Komplett alltså), och det ska de enligt lag göra (har dock inte orkat tjafsa med dem)... Man får fylla kortnr för ersättning av fraktkostnad om de konstaterar att produkten är felande men den har inte betalat någon av de gånger jag har RMA:a, tänker be dem skicka fraktlapp nästa gång...
I övrigt ser jag Komplett som en mycket bra nätbutik och älskar smidigheten att kunna spåra alla sina ordrar via sitt konto på sidan...

Permalänk
Medlem

Okej jag kanske över reagerade. Är fortfarande lite sur för kompletts sjuka support.

Har fått svar. Moderator kan låsa om den vill

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AshyStyle
men sedan får man juh allt sönderpackat också!!

aldrig mer beställa från komplett.

Vad snackar du om? :/

Visa signatur

1::3700+ San Diego@3.0GHzghz[300x10], Abit KN8-Ultra, 1024mb, X850XT @ PE. 01: 27190. 05: 6220.
2::XP 2500+ @ 3200+, Asus A7N8X-X, GeForce FX 5700 Ultra@ 605/1100, 512mb ddr. 01: 13550

Permalänk
Medlem

själv är man trogen db.com kund, har aldrig svikit med varesig leveranstid, pris eller kvalité

Visa signatur

RIP! [2500+@3200+]-[Abit AN7]-[Club3D Radeon 9800XT 256mb]-[2xMaxtor 160GB S-ATA@RAID 0]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
När de hade X800GTO2 veckan innan sålde de kortet under veckan för 1995:- och veckan efter för 2495:-, så angående prishöjningarna är det nog från fall till fall... "Veckans erbjudande" tappar ju hela sin poäng annars...

Sen måste jag säga att jag inte ser varför man anser att de borde betala frakten tillbaka om man ångrar sig. Dock har jag varit med om att Komplett inte betalar frakten vid RMA (till Komplett alltså), och det ska de enligt lag göra (har dock inte orkat tjafsa med dem)... Man får fylla kortnr för ersättning av fraktkostnad om de konstaterar att produkten är felande men den har inte betalat någon av de gånger jag har RMA:a, tänker be dem skicka fraktlapp nästa gång...
I övrigt ser jag Komplett som en mycket bra nätbutik och älskar smidigheten att kunna spåra alla sina ordrar via sitt konto på sidan...

Har du skickat med ett kvitto på fraktkostnaden som det klart och tydligt står i rma instruktionen att man behöver göra för att få frakten ersatt (det är inte på något sätt riktitat eller illa menat, utan folk verkar vara duktiga på att missa det).
Jag har alltid fått tillbaka pengarna för frakten vid RMA.
Komplett är tveklöst den internetbutiken i Sverige som har bäst kundservice enligt mina erfarenheter!

MooDHooDs:
Oftast ändras varorna upp till orginalpriset, men ibland stannar dom på den nivån. I fallet med minnena så är det juh ingen som helst tillgänglighet på dessa, så jag antar att det är överflödigt med en prishöjning på en vara som inte finns...

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!