Mp3-spelare / solglasögon

Permalänk
Melding Plague

Mp3-spelare / solglasögon

<font style="font-size: 10pt"><b>Mp3-spelare / solglasögon</b></font> <small class="small">måndag 30 januari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
<a href="http://www.bonafidereviews.com/article.php?id=130" target="_blank">Bona Fide Reviews</a> har testat en Mp3-spelare inbyggd i ett par solglasögon. Modellen heter Oakley THUMP 2 och har 1 GB lagring. Kan kanske vara en användbar produkt om man inte vill ha hörlurssladdar ivägen. Faktum är att cyklisten Lance Armstrong använde en liknande MP3-spelare från Oakley under Tour de France.
<br />
<br /><i>Oakley's second time around with the THUMP line has produced a much improved version of their original THUMP eyewear. The THUMP 2 has more storage capacity, better file navigation, and more intelligent earbud design. Whether or not the THUMP 2 look better than the original THUMP is in the eye of the beholder. I prefer the sporty look of the original THUMP over the bold THUMP 2 but I know others that disagree with me and like the THUMP 2 better. </i>
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://www.bonafidereviews.com/article.php?id=130" target="_blank">Bona Fide Reviews</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fan va fett att lyssna på solglasögon

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

Det där har jag sett någon annanstans, kommer inte ihåg var bara.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Fett najs Undrar när dom börjar säljas i sverige. Om dom inte redan gör det(?)

Visa signatur

outdated.

Permalänk
Medlem

Ähh, ge mig en billig videospelare i solglasögonen istället

Permalänk
Medlem

Sådant välkomnas varm. Kombinera gärna med mobil och en liten handdator. Stoppa allt i ett stilrent, rationellt och billigt armband! Förbind det trådlöst med glasögon vilka inbegriper hörlurar också och vi har en härlig lösning.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=55348...

Visa signatur

A64Clawham3400+, K8N4E, nForce4 2X1GB-XMS400C2..Gainward 7800GT CreativeXFIMusic&Sennheiser555..NEC991SB..Raptor&Seagate..
HauppaugeNova-T..8 MBit Telia..Antec550. WinXPsp2-32bit

Permalänk

"Note: Songs transferred to iTunes from CDs are in the .m4a file format"
INKORREKT! Man kan välja mellan m4a (Apple Lossless) eller Wav (och nått till har jag för mig).

När man kan koppla glasögonen via t.e.x Bluetooth och andvända det hela som en skärm så blir den intressant. Nu känns det mest onödigt, även om det såklart är bra om man normalt har på sig solglasögon hela tiden.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Riktigt fult.

Permalänk

Det är då man ska lyssna på ZZ Top's "Cheap sunglasses"

Permalänk
Medlem

Men vafan.... Jag kan inte gå ut just nu. Jag måste ladda solglasögonen först.

Permalänk
Avstängd

Displayen? i linsen?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

är inte det där väldigt gammalt . läste det i m3 & en annan tidning för länge sedan . typ 1 år sedan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joox
Det där har jag sett någon annanstans, kommer inte ihåg var bara.

stog i Illustrerad Vetenskap för ett jädra tag sedan

Permalänk
Medlem

finns med på www.prylguiden.se åxå

Permalänk
Medlem

Docent Död - Bakom mina solglasögon

Edit: Har hittat dom på gadgeit, nån som vill sambeställa ? Jag vill ha pizzakartongen....
Ojdå, gick bara att beställa inom Singapore

Permalänk
Medlem

Länge sedan ju, har funnits på oakley hemsida i ett år nu eller så