Optimus Mini Three lanserad

Permalänk

jag vill se nån göra en cool mod med de här media knapparna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exstaz
Du har rätt in en sak i denna meningen, 2års reklamationsrätt är på produkter köpta innan April 2005, men produkter köpte i April 2005 och senare har 3år.

Jag ville skriva det där!
Alltid kul med folk som häver ur sig massa felaktigheter och försöker verka smarta.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Jag ville skriva det där!
Alltid kul med folk som häver ur sig massa felaktigheter och försöker verka smarta.

Precis, och det verkar ju som att du verkligen inte försöker vara exakt åt det hållet, med tanke på huvudinnehållet i ditt inlägg....*grov ironi*

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geckoo
ska köpa 34 stycken och sen tejpa ihop till ett tgb;)

Wow det var det ju ingen tidigare som sagt.

Alltså om ikonerna är lika snygga som här: http://artlebedev.com/portfolio/optimus-mini/ så är
det ju ett av dom största argumenterna till att man ska köpa den, så grymmt snyggt.

Och till alla er som tror att det riktiga TGB kommer kosta 2 miljarder kr så kanske ni inte
direkt är så jätteinsatta i produktionskostnader, det här lilla snabbknappssaken kostar
rätt mycket pga just dessa oledskärmar och exklusiv utgåva.
Det riktiga TGB kommer ju ha grymmt mycket sämre skärmar och dessutom massproduceras
vilket gör att varje TGB som tillverkas kommer att få en mycket mindre andel investerat kapital
från utveckling och tillverkningskostnader.
Så nej det kommer nog inte bli så farligt dyrt, hur många andra TGB finns det där ute med oledskärmar lixom?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Wow det var det ju ingen tidigare som sagt.

Alltså om ikonerna är lika snygga som här: http://artlebedev.com/portfolio/optimus-mini/ så är
det ju ett av dom största argumenterna till att man ska köpa den, så grymmt snyggt.

det gör dom inte, kolla under photos, så ser du att de bli mer pixliga på riktigt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.