asrock moderkort? bra eller dåligt? någon som har ett?

Permalänk

asrock moderkort? bra eller dåligt? någon som har ett?

asså jag tänker köpa ett helt vanligt moderkort som ska funka, behöver inte kunna klockas, bara ett helt vanligt kort, ändå om 2gb är det högsta man ska ha, men de flesta små affärerna säljer det och jag undrar om det är bra eller dåligt, e det någon som vet?

Permalänk

Menar du asrock dual sata-2 s939 så har jag ett

Helnöjd med hur det klockar men funderar på att byta nu då ena pci platsen inte fungerar med mitt audigy2 och att ps/2 porten börjat spöka

Visa signatur

165 @ 2,8Ghz.. Asrock Dual.. Seasonic s12 600w.. 2GB Gskill PC4000 HZ .. Audigy 2.. Tunic Tower 120 (2x120mm)

Permalänk

vart köpte du det

Permalänk
Medlem

Är också nöjd med mitt! Köpte på datorbutiken.se för ~700. Inte klockat med mitt så mycket men annars e de helt okej!

Permalänk

datorbutiken har jag för mig , 630kr + frakt. Du kan få köpa det om du vill moddat så det kan ge 1.55v till cpu'n

Visa signatur

165 @ 2,8Ghz.. Asrock Dual.. Seasonic s12 600w.. 2GB Gskill PC4000 HZ .. Audigy 2.. Tunic Tower 120 (2x120mm)

Permalänk
Medlem

Mitt funkar hur bra som helst nu efter jag skaffade ett nytt nätagg (funkar INTE med Antec SmartPower 2.0). Är nöjd och glad.

Permalänk

Jag har ett asrock cpu ez upgrade, funkar sketabra, inga problem,, än så länge iaf, köpte det på JME data för ca 650kr

Visa signatur

199