Permalänk
Medlem

nice....

Visa signatur

----BF2----

abit AX78/ Hiper 480W/ AMD X2 6400+/ HIS 3870 ICQ T/Powercolor 3870/ Corsair DDR2 PC2-6400 4gb/ 200gb/ 320gb / 500gb / 1TB

Permalänk
Medlem

Ballantine's ... ha, rena budgetchassiet....;)

Får bara hoppas att inget av orginalinnehållet blev förstört.

Ändock är det otroligt vad folk kan hitta på.
Kreativiteten bland datorfolk är det inget fel på.

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem

Alltid roligt att se nya grejer.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Synn det inte är en jägerflaska

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

haha..så j*vla grymt asså och så uttrycket flaskhals gör allt ännu bättre

Visa signatur

Måndag, tisdag, onsdag programmerar jag. Torsdag, fredag, lördag likaså. Söndag är dagen som jag vilar på, men lika fan så programmerar jag ändå! Programmi, programma, programmera! Programmera varje dag. . . .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clearion
Deprimerande om man tar fel flaska när man skall på LAN bara;)

Du menar tvärt om? Deprimerande om man tar fel flaska när man skall på fest..

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Du menar tvärt om? Deprimerande om man tar fel flaska när man skall på fest..

tror det har å göra med hur gammal vissa är . lan för vissa fest för andra . själv =krogen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Usch vad ful.

Cool idé dock.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk

Nice,eller rättade sagt mycket coolt.Klart det bästa man sett på bra länge:)

Visa signatur
Permalänk

SÅ tufft var det kanske inte, men snyggt var det allt.

Synd att det alltid är en massa kablar utstickandes... Skulle vara tufft om någon även installerade batterin. Såklart inte i en så liten flaska, men kanske i en vinlåda av papp. På undersidan kan kontakterna finnas, som man andvänder första gången man ställer in datorn. Sedan kör man med Bluetooth-högtalare, mus och tangentbord, behövs bara en skärm som kan ta emot bild trådlöst (Annars kan mottagaren vara bredvid skärmen, om man vill ha den som HTPC hemma alltså, är man borta så får man andvända vanlig kabel).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Synd att det inte var en flaska mineralvatten då hade jag droppat:

"Vattenkylning, någon?"

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk

hahahaha:D Veckans skämt:p?

Ska någon dricka botten upp;)