Finns inte "AGP aperture size" i DFI SLI-DR Expert BIOS:et?

Permalänk

Finns inte "AGP aperture size" i DFI SLI-DR Expert BIOS:et?

Hej!

Som BF2 spelare vill man ju testa allt som kan ge mer FPS. Inte för att min rigg laggar men det e ju alltid kul. Så jag skulle ställa om AGP Aperture sizen men fann, till min förvåning, inte den i bios.

Om denna inställning ger skillnad eller ej vette fan men nu har det blivit en fix ide. Av ren princip sak måste jag bara hitta den. Men jag kan inte.

Kan man inte ändra AGPAS på DFI SLI-DR Expert mobot?

Har googlat men hittade nada.

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Medlem

Tror inte det går att ändra..
Förresten ska det gå att ändra det på PCI-E moderkort?
Finns ju liksom ingen AGP. Ända som går verkar lite likt
Aperture Size är Payload Size eller vad det heter men om
jag rör den så blir datorn ostabil.

Visa signatur

Intel i9 12900K | Asus Z690 Apex | 32GB G.Skill DDR5 6400C32
Asus Strix 2080Ti | Asus Rog Swift PG279Q | 2xWD Black SN850
Corsair AX1200i | Lian Li O11DXL Dynamic | EKWB Custom loop

Permalänk

LOL

Tänkte aldrig på det. Det kanske inte finns nån AGP aperture size på moderkort utan AGP. Det låter ju ganska logiskt

Så... nu ska vi bara hitta en moderator som fort som satan kan deleta denna tråden innan man e helt bortgjord =/

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ·€ra•Ðiaz·
LOL

Så... nu ska vi bara hitta en moderator som fort som satan kan deleta denna tråden innan man e helt bortgjord =/

Too late....:D

Tillägg: Brukar inte ägna mej åt att posta meningslösa inlägg, men denna kunde jag bara inte låta bli, sorry.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015