Hur mycket kan man ta för en 1 mån gammal 4800+ ??

Permalänk

Hur mycket kan man ta för en 1 mån gammal 4800+ ??

Tja!
Tänkte kolla innan jag lade ut annons. Hur mycket är det rimligt att ta för en 1mån gammal AMD Athlon 64 x2 4800+ Dual Core utan kylare?

Permalänk
Medlem

~4000:-

Visa signatur

Jag hatar folk som skriver med massa smileys och förkortningar...

Permalänk

billigaste på buggy är ~6000kr. Kan jag inte få typ 5k?

Permalänk

Du kan säkert hitta någon på större annons siter som är villig att ge 5000;-,
blocket tex.
Priset sjunker drastiskt så fort man kört igång sakerna, jag själv skulle inte ge
5K för en använd CPU när jag kan köpa en ny för 6K.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk

Hmm, är det så pass? Jag har inte använt den. Men jag väntar på en annan prolle som min polare hämtar med sig från staterna, men det är inte förrän om en månad. Jag tänkte använda den så länge och sen sälja den, men om det är så pass stor skillnad mellan använd/oanvänd skiter jag i att använda den. Kan jag få 5k för den då? (ska lägga pengarna på grafikkort istället)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
Hmm, är det så pass? Jag har inte använt den. Men jag väntar på en annan prolle som min polare hämtar med sig från staterna, men det är inte förrän om en månad. Jag tänkte använda den så länge och sen sälja den, men om det är så pass stor skillnad mellan använd/oanvänd skiter jag i att använda den. Kan jag få 5k för den då? (ska lägga pengarna på grafikkort istället)

Om den är i sluten förpackning, alltså oöppnad, så borde du kunna få 5000kr.

Permalänk
Medlem

Men du har väl 2v. ångerrätt på den?

Permalänk

jo, men det skeppet har seglat.

Permalänk
Avstängd

ja 5k får du säkert för en oanvänd X2 4800+.
vad är det för cpu som kommer från staterna då?

Permalänk

en 3700+ som jag skal klocka. Så ska jag köpa en X1800XT, istället för 6800GS som jag har nu.