program eller sida för att se vilka prollar man äger...

Permalänk

program eller sida för att se vilka prollar man äger...

nu är det så att jag har 9 st prollar på runt 70-150mhz som jag skullle villa speca mer precis... och jag kommer att få runt 50st till innan sommaren och jag har inte hittat någon sida där de går klura ut så gamla prollar.. hittade som lägt ner till 600mhz...

alla är intel men ett program eller sida som tar båda är att rekomendera..

har försökt få ut några här tidigare med att skriva numren och de är oftast svårt o tidödande

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

CPU-Z funkar alltså inte?

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

cpu-z??.. ge länk .. kan kolla upp de har testat runt 7-8 sidor o de hittar de inte iaf.. säkt både på snabbsök o själv sök..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

http://www.cpuid.com/cpuz.php

Första träffen på google

Kolla på "download latest version" i övre vänstra hörnet.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

han kanske menar en sida med bild o txt på olika sorters cpus från förr?

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem

Jag har för mig att någon här på swec har en sån sida. Han samlar även på CPUer och köper/får dem mer än gärna. Kan dock minnas fel. Vet inte personens nick.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

johle.. jag har lagt up lite bilder på några jag har i galleriet.. kankse är mig du tänker på.. men en sida eler program där man ser vilken mhz de går i och socket mm.. tänkte nämligen göra en stor tavla med lite matinfo.. få testa länken som nyrostad gav när ja kommer hem (skolan nu)..få se om de klarar prollar runt 200mhz o ner.. har en på 66mhz blandannt

edit: de jävla programet talar ju om vilken prolle som sitter i datorn ju.,... har inte ens brädor till de jag har.. därför jag ska kunna luska ut med koden vilken prolle jag har...

Visa signatur

I am Extrazz.