Permalänk
Medlem

Distanserna jävlas!

Ska nu byta processor kylare på mitt A8N-E , men 4st av distanserna sitter som fast på nå vänster, då jag ska skruva bort skruvarna från distanserna följer bara distanserna med. Det lixom knäpper i mobot/distanserna, och det går inte heller att hålla fast distanserna då jag inte kmr åt.. va fan ska jag göra ?

Permalänk
Medlem

hehe hade det lika jävligt på mitt mobo nyligen.
det går att skruva tills de, som sitter fast i skruvarna släpper ifrån chassit, sedan kan man ta en polygrip och hålla fast distanserna med och skruva bort skruvarna.
lite klurigt är det men det går.

Visa signatur

MSI P67A-GD65 | I5-2500K+Scythe Mugen 2 rev B | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3 | PowerColor Radeon HD6950 2GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | BenQ TFT 21.5" G2222HDL LED | Fractal Design Define R3, Svart
Zepto 6224w
Ps3

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag e riiiktig fumlig eller vad, men nu har jag fått bort så 2st e kvar, men på en av dom har jag lyckas vrida sönder skruvhuvudet *doooh* va fan ska jag nu göra ?

Permalänk
Medlem

Viktigt meds rätt skruv så man inte förstör gängorna. Lätt gjort då jag själv gjort det flertalet gånger.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Problemet löst, finns inget som våld inte fixar

Permalänk
Medlem

annars en vinkelslip och kapa klart bästa resultatet

Permalänk
Medlem

vad blev det för cpu kylare föresten? (lite nyfiken bara)

Visa signatur

MSI P67A-GD65 | I5-2500K+Scythe Mugen 2 rev B | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3 | PowerColor Radeon HD6950 2GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | BenQ TFT 21.5" G2222HDL LED | Fractal Design Define R3, Svart
Zepto 6224w
Ps3