Permalänk
Melding Plague

Nya Omegadrivrutiner

<font style="font-size: 10pt"><b>Nya Omegadrivrutiner</b></font> <small class="small">torsdag 30 mars av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
För några dagar sedan släpptes det till slut nya Omega Drivers för ATI:s grafikkort, i versionsnummer 3.8.231. De baseras på ATI:s senaste drivrutinpaket Catalyst 6.3. Förutom detta verkar det inte vara så många fler nyheter i denna version av Omega Drivers, undantaget stöd för en ny lägre bredbildsupplösning (1024x640) vilket kan vara användbart i till exempel i Oblivion som är väldigt krävande.
<br />
<br />Ladda hem drivrutinerna (21,6 MB) hos <a href="http://omegadrivers.net/" target="_blank">Omegadrives</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

härligt

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Avstängd

det var jue bra

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Jag blir inte klok på det här... Kör jag med nvidias drivisar så funkar inte mina mmorpgs, alls. Kör jag med Omega så funkar dem, men inte mina fps...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Den här gången tyckte jag mera om den från ATI själv, det fanns också en tilläg för HT TV eller vad som måste extra installeras,bara när man ville har detta(1.9 Mb)
http://3dfusion.de/downloads/
där finns alla Versionen ....Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk

så detta ger nån prestanda boost elr ännu en lönlös drivrutin ?

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klaus
Den här gången tyckte jag mera om den från ATI själv, det fanns också en tilläg för HT TV eller vad som måste extra installeras,bara när man ville har detta(1.9 Mb)
http://3dfusion.de/downloads/
där finns alla Versionen ....Klaus

Menar du hd tv? sen heter det versioner inte för att klaga men bara för att uppmärksamma så kanske du kommer ihåg det

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk

blarf, bytte just precis till .xx.xxx.21 versionen :\

Ger det här någon boost?

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bale
så detta ger nån prestanda boost elr ännu en lönlös drivrutin ?

Jag tycker de flesta "haxxade" från DNA eller Omega ger prestandaboost.

Permalänk
Medlem

Jag har provat Omega förr och ja säger bara en sak. Ja gör det inte igen:rolleyes:

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

ATi med sina drivisar som håller på att fucka upp CS (lagg typ halv sek
älskar ati endå :]

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Highlaj
ATi med sina drivisar som håller på att fucka upp CS (lagg typ halv sek
älskar ati endå :]

ja men det finns tror ja cs drivrutiner till ati kort men jag har bara hittat till äldre ati kort men om någon har till nyare kort som x850xt så skriv till mig eller länka

Permalänk
Inaktiv

har kört Omega i 3år nu och har aldrig haft nå problem med dom. kan inte förstå att andar har så mycket fel när dom kör dom.