10 000 förfalskade datormöss demolerade av ångvält

Permalänk
Medlem

Jo, folk skulle ju rest från hela landet för att göra detta eller inte. Samtidigt som man då måste ha nån person som övervakar detta och de kostar ju också pengar.

Men men, huvudsaken är att de är borta nu.

Själv har vi 600st sådana kvar. Väntar bara på rättegången så ska de också kraschas. Ska se vad jag kan göra för att ni ska komma och besöka lagret och förstöra dem.

Visa signatur

Director | Founder - HeXagon e-Sports

Permalänk
Medlem

Alltså, helt ärligt...
Jag skulle nog betalat pengar för att se sådär många möss bli överkörda Skadeglädjen är den enda sanna glädjen sägs det ju (Tro mig, inget är roligare än att skjute polarn i baken med en gasdriven softairgun ), och jag måste nog påstå att jag tror det skulle vara otroligt coolt att få ut lite datorrelaterade aggressioner genom att se nått man stör sig på så mycket som en mus, överkörd av nått så coolt som en massivt antal ton tung vält

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Gud så dramatiskt.

Visa signatur

• Sun SPARC

Permalänk
Medlem

Slöseri på tid och pengar. De kunde gott ha skickat dem till fattiga barn i afrika eller asien

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krukan6
Vad skulle du gjort då?

T.ex märkt om dom och sålt dom som noname möss...

Permalänk
Medlem

Kan meddela nu att tvisten med den danska distributören är över och alla är glada och nöjda utom danskarna

Visa signatur

Director | Founder - HeXagon e-Sports