Permalänk
Avstängd

MSI live uppdate, hur fpr man upp den..

ja som topic hur får man upp Msi live uppdate.. lixom hittar den inte någon stans..

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Min ligger i

C:\Program\MSI\Live Update 3

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Avstängd

Jag har ingen sån.... jag hara bara en en mapp som heter Config.Msi å den e tom..

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Du måste ha Live update installerat för att det ska funka givetvis. Om du kör engelskt windows så ligger den i C:\Program files\MSI

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Avstängd

och live uppdate tankar man var?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Till ditt moderkort bör du fått en skiva med drivrutiner, på den finns en gammal version av liveupdate. Om du installerar den och kör update så plockar den först hem en nyare version som du kan installera.
Så slipper du leta på nätet.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.