Permalänk
Medlem

Abit AN8-SLI blev miiiiiin. :D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Låt mig börja med att TACKA SweC för att ni tipsade om Abits tävling för lääänge sen... jag hade glömt att jag var med i den, och så damp det ner ett gratis moderkort i posten idag! Nämen, hej på dig?

Så snäll som jag var tog jag in det hemlösa moderkortet.

Wiiiie!

MEN, tyvärr måste jag vänta till jag ska sommarjobba, så jag har råd med andra komponenter, tills jag kan ge den ett riktigt hem i en datorlåda med en massa andra komponenter..

Någon annan som vunnit något på sistone? Några erfarenheter av detta moderkort?

Någon kommentar till MIG? Glöm inte att utav 80 000 deltagande var JAG en av dom som vann. W00t!

Abit! Abit! Abit!

[AN8-SLI]:cool:

Permalänk
Medlem

Grattis! Du har väl åtminstone tagit fram kortet och känt den härliga doften av ny hårdvara? (jo jag har vissa bisarra saker för mig)

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
Grattis! Du har väl åtminstone tagit fram kortet och känt den härliga doften av ny hårdvara? (jo jag har vissa bisarra saker för mig)

Neej, vadå bisarra? Jag älskar doften av ny hårdvara!
Dock var det svårt att känna lukten när man inte kan andas ordetligt.:D

Permalänk
Medlem

Vunnit på sistone? Mjorå. Dock inte här på swec "Fjortisstället" Lunarstorm har jag vunnit en DVD och nyligen två gratis biobiljetter på, samt fått en gratis förhandsvisning på bio. Så det är en schysst site det med (Riktat till er som har fördomar.)

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Vunnit på sistone? Mjorå. Dock inte här på swec "Fjortisstället" Lunarstorm har jag vunnit en DVD och nyligen två gratis biobiljetter på, samt fått en gratis förhandsvisning på bio. Så det är en schysst site det med (Riktat till er som har fördomar.)

Åhå, grattis.
Men det är ett billigt pris att betala för att uthärda Lunarstorm (med andra ord, det hade inte räckt för mig)

En DVD-film & två biobiljetter vs Abit AN7-SLI... hm, jag tror jag väljer moderkortet. <3

Permalänk
Medlem

Hah, jo, okej Ett moderkort är inte heeeelt fel Men gratis är alltid gott
Fick du ingen "förvarning" innan du fick moderkortet på posten, typ ett e-mail?

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Hah, jo, okej Ett moderkort är inte heeeelt fel Men gratis är alltid gott
Fick du ingen "förvarning" innan du fick moderkortet på posten typ ett e-mail?

På Abits sida stog det att dom skulle mejla och verifiera adressen i förväg, men jag fick inget sånt. Men jag älskar överaskningar, så.

Men på paketet stog det brevid Sweden ett överstruket "Finland".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp

Men på paketet stog det brevid Sweden ett överstruket "Finland".

Hmmm.... något lurt här...

Grattis till vinsten!

Visa signatur

|Asus P5Q-E|Q9450|4 Gb F2-6400C4|GTX 460|Raptor 150|Corsair HX750W|P180B|
|MCP655|GTZ|2xPA120.2|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ebu
Hmmm.... något lurt här...

Grattis till vinsten!

Tacktack!

Permalänk
Medlem

har vunnit ett högtalarsystem och en mus. Det var dock ganska länge sen.

Grattis, var det den här undersökningen man skulle fylla i massa grejer i? Jag har aldrig haft en Abit komponent och kryssade inte i Abit, ändå hade jag synpunkter om deras produkter och skrev att Aguru och vad det nu heter fungerade väldigt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
har vunnit ett högtalarsystem och en mus. Det var dock ganska länge sen.

Grattis, var det den här undersökningen man skulle fylla i massa grejer i? Jag har aldrig haft en Abit komponent och kryssade inte i Abit, ändå hade jag synpunkter om deras produkter och skrev att Aguru och vad det nu heter fungerade väldigt bra.

Hehe, okej. Grattis du med, även om det var ett tag sen. ^^

Permalänk
Medlem

Grattis ja vann en Sony DVD spelare från en pc-tidning en gång. Var värd 6000 spänn
Just nu håller ja på och försöker vinna en 40" LCD tv:p får se om man vinner:p

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Grattis ja vann en Sony DVD spelare från en pc-tidning en gång. Var värd 6000 spänn
Just nu håller ja på och försöker vinna en 40" LCD tv:p får se om man vinner:p

Holy.
Grattis! Du måste ha varit *lite* glad efteråt!
Men ärligt talat, man kan se på DVD på datorn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp
Holy.
Grattis! Du måste ha varit *lite* glad efteråt!
Men ärligt talat, man kan se på DVD på datorn.

Aa iofs men vadå skulle du tacka nej till en DVD spelare bara för att de går att se på datorn =p
hehe btw ja va på ett lan när ja blev uppringd av dom och bara sa "grattis du har vunnit en DVD spelare i tävlingen du deltog i" typ. Fan ja fatta ingenting först blev så jävla confused xD

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Aa iofs men vadå skulle du tacka nej till en DVD spelare bara för att de går att se på datorn =p
hehe btw ja va på ett lan när ja blev uppringd av dom och bara sa "grattis du har vunnit en DVD spelare i tävlingen du deltog i" typ. Fan ja fatta ingenting först blev så jävla confused xD

Hehe, jag vet hur det känns.
Har du kvar den? Sålde du den? Inte för att jag vill ha den, men jag hade nog sålt den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp
Hehe, jag vet hur det känns.
Har du kvar den? Sålde du den? Inte för att jag vill ha den, men jag hade nog sålt den.

Aa jag skulle göra det för ja hade typ ingen användning för den. Men så kunde ja inte bestämma mej direkt och så blev den kvar =S Fan det var lite dumt. Hellre 5000 spänn i handen än en DVD spelare =(

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Aa jag skulle göra det för ja hade typ ingen användning för den. Men så kunde ja inte bestämma mej direkt och så blev den kvar =S Fan det var lite dumt. Hellre 5000 spänn i handen än en DVD spelare =(

Var det på den tiden då dom var nya och exklusiva och skitdyra? XD

Synd, nu kanske den är lite utdaterad och värd någon tusing bara.. om du har tur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeroqp
Var det på den tiden då dom var nya och exklusiva och skitdyra? XD

Synd, nu kanske den är lite utdaterad och värd någon tusing bara.. om du har tur.

mm då behåller man den hellre. Den ä riktigt bra iaf. Det är en lyxvariant med recorder. Dock inte hdd.

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
mm då behåller man den hellre. Den ä riktigt bra iaf. Det är en lyxvariant med recorder. Dock inte hdd.

Ja, behåll den.
Hade du sålt den för 5000kr på den tiden hade du haft en utdaterad dator idag istället. Vad fick man för 5000kr för några år sen? AMD XP?

Permalänk
Medlem

Jag fick, helt utan förvarning, en färglaserskrivare, på posten. Ett par månader efter att jag tävlat om just en sådan. Då blir man rätt så glad. Samma sak med en mp3-spelare med. Och en optihackbiljett.

Men det var ett tag sedan sist nu..

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
Grattis! Du har väl åtminstone tagit fram kortet och känt den härliga doften av ny hårdvara? (jo jag har vissa bisarra saker för mig)

Tips:

Torka av din elektronik (utanpå) med våtsavett då och då. "Ny elektronik" lukten infinner sig nästan direkt.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Tips:

Torka av din elektronik (utanpå) med våtsavett då och då. "Ny elektronik" lukten infinner sig nästan direkt.

Hehe vi är flera.. Ska testa det någon gång.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Hedersmedlem

Vad var topic nu igen? Off är det i alla fall

grattis till vinsten och *tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||