Permalänk
Medlem

uppgifter borta i CPU-Z

Var är infon?

Permalänk

Kan vara att cpu-z inte supporterar ditt moderkortschipset eller att minnestillverkaren inte programmerat SPD värdet.

Visa signatur

Intel E6750 - Gigabyte G33M-DS2R - 3x1024mb PC6400 - Integrerad Intel grafik - WD 500GB Sata2 - Benq 1625 - Cooltek 600w- XP sp2

Permalänk
Medlem

Har du kört "Latency"programmet innan du startar själva cpu-z? Vet inte riktigt vad "latency" gör men kan ju inte skada att pröva.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bejon2000
Kan vara att cpu-z inte supporterar ditt moderkortschipset eller att minnestillverkaren inte programmerat SPD värdet.

Dundermuppen rekommenderar annars ordet 'stödjer' istället för påhittade ord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReD-NuhT
Har du kört "Latency"programmet innan du startar själva cpu-z? Vet inte riktigt vad "latency" gör men kan ju inte skada att pröva.

Testade. Fungerade inte

Permalänk
Medlem

Jag har märkt av något liknande när man kör CPU-Z som begränsad användare. Kan det vara något sådant?

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk
Medlem

Testa med senaste versionen:
http://www.cpuid.com/download/cpu-z-133.zip

Problemet att den inte alltid visar all info händer mig med ibland. Ingen aning vad det beror på, oftast räcker det att stänga av det och öppna igen.
Men det verkar ju inte funka för dig, så testa senaste versionen.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Testa med senaste versionen:
http://www.cpuid.com/download/cpu-z-133.zip

Problemet att den inte alltid visar all info händer mig med ibland. Ingen aning vad det beror på, oftast räcker det att stänga av det och öppna igen.
Men det verkar ju inte funka för dig, så testa senaste versionen.

Fick SPD uppgifter med nya. Och nu står det 2048MB på den sidan som jag skickade ovan. Precis som det ska vara