Nvidia lanserar Geforce 7300 GT

Permalänk
Melding Plague

Nvidia lanserar Geforce 7300 GT

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag har en känsla av att bilderna kanske lite för stora

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk

Laybouten på sidan är helt flippad...

Permalänk
Hedersmedlem

Ops

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Haha, bilderna är LITE för stora.

Hmm... tycker dom borde sänka priserna på dom dyrare korten istället för att göra budgetkort, då skulle jag bli glad.

Permalänk
Medlem

Jäklar vilka bilder

Verkar vara ett ok kort för budgetbyggen.

Permalänk

Skönt med stora bilder
Fult grafikkort

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

någon annan än mig som tycker att det liknar en ny version av geforce2 designen?

Permalänk
Medlem

Tycker kylflänsen är jättesöt med sin fläkt!
Sen måste kortet bli extremt lite varmt... jag menar, den där kylflänsen hade varit passiv om det inte varit för att den tagit upp för mycket plats då.

Hoppas man inte ser desperata personer skaffa VF900cu till korten och försöker sig på en "monsterklock" för att få mer prestanda, för då kommer jag nästan börja gråta.

Permalänk
Medlem

"GeForce® 7300 GT graphics processing unit (GPU) allows you to experience the latest gaming effects without compromising performance."

Hehe, ser framför mig okunnig 14årig som satte sina sista slantar för att köpa ett nytt kort till Oblivion, och blev besviken...

Permalänk
Medlem

Synd att det sitter en fläkt på den. Vore ett trevligt alternativ att trycka in i en tyst PC, då den väl borde prestera något över ett 6600GT i prestanda?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
...då den väl borde prestera något över ett 6600GT i prestanda?

Det tror jag knappast

Permalänk

"...princip ett 7600 GS med lägre klockfrekvenser och färre pixel shaders, dock med 128-bitars minnesbuss."

7600 korten HAR 128-bitars minnesbuss...
Så vadå dock?

Kan fortfarande inte fatta varför sweclockers har tryckt på den stora röda självförstörelse-knappen?

Inte nog med att sidan blivit fulare, den funkar knappt för tillfället!

Allt var ju bra innan!
Enda förbättringen är liknande artiklar!